Today
都系幫個fd湊仔 湊左幾個鐘..
初頭覺得BB好麻煩 成日喊
後來覺得好可愛>3<
俾d 相你睇



好在牙媽系度 如果吾系有排喊
湊完仔又行街
去double-park 買左個emerica背囊(未影相) 5個印花齊晒
做左會員 大家想去double-park買野搵我 有拆嫁
之後去5cm買一堆tee 無謂一件一件影相好煩
之後無咩做返屋企
______________________________________________________________________________________
今日又諗返起佢 同佢有好多開心事
不過每次諗起心都好酸
我感覺到佢都搵到另一個好朋友來代替我
希望果個朋友對佢好過我
我諗佢都忘記得我地既往事 埋左我地既承諾
已經吾當我存在..
往日系佢心中好重要既朋友
已經變左做心目中一個吾重要既陌生人
好想將呢位好朋友留住 可惜 甘做只會令佢對我討厭
我之前既願望 終於實現 就系我見佢 佢系笑
我每次見到佢 佢都笑 可能果個好朋友令到佢好開心
我每次見到佢 同埋 on msn見到佢on
我都想問 佢 最近好嗎 可惜.
我吾想令佢覺得我煩 知道佢近來生活好開心
我好開心 祈求佢既好朋友永遠都系佢身邊
照顧住佢 吾好離開 我知佢吾失去朋友
我曾經呃過佢 到左e+好後悔 希望佢既朋友吾好呃佢
佢會吾開心(個人覺得)
系呢一生如果我可以聽到佢對我講"我地永遠都系好朋友"
我願意用盡我既運氣
如果呢個吾得既
就祝褔佢永遠都開開心心甘生活
祝福佢同佢心中果個男仔幸福快樂
如果可以我會用盡所有福氣.去祝褔佢..
睇下mv..
2首都系舊歌 不過2首都好聽
最佳損友
彌敦道
<<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->>
牙妹
4月9日千祈吾好甩我底
如果吾系後果自負
|