cursorshelp
 
jimNleo
暱稱: -JiM
性別: 男
MORE... 
最新文章
2008-10-01
2008-09-02
2008-08-26
2008-08-24
打風
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 6 日  星期日  


2008-04-06 分類: 未分類

Today

都系幫個fd湊仔 湊左幾個鐘..

初頭覺得BB好麻煩 成日喊

後來覺得好可愛>3<

俾d 相你睇

好在牙媽系度  如果吾系有排喊

湊完仔又行街 

去double-park 買左個emerica背囊(未影相) 5個印花齊晒

做左會員 大家想去double-park買野搵我 有拆嫁

之後去5cm買一堆tee 無謂一件一件影相好煩

之後無咩做返屋企

______________________________________________________________________________________

今日又諗返起佢  同佢有好多開心事

不過每次諗起心都好酸

我感覺到佢都搵到另一個好朋友來代替我

希望果個朋友對佢好過我

我諗佢都忘記得我地既往事 埋左我地既承諾

已經吾當我存在..

往日系佢心中好重要既朋友

已經變左做心目中一個吾重要既陌生人

好想將呢位好朋友留住  可惜 甘做只會令佢對我討厭

我之前既願望 終於實現  就系我見佢 佢系笑

我每次見到佢 佢都笑 可能果個好朋友令到佢好開心

我每次見到佢 同埋 on msn見到佢on

我都想問 佢  最近好嗎  可惜.

我吾想令佢覺得我煩  知道佢近來生活好開心

我好開心  祈求佢既好朋友永遠都系佢身邊

照顧住佢 吾好離開 我知佢吾失去朋友

我曾經呃過佢 到左e+好後悔 希望佢既朋友吾好呃佢

佢會吾開心(個人覺得)

系呢一生如果我可以聽到佢對我講"我地永遠都系好朋友"

我願意用盡我既運氣

如果呢個吾得既

就祝褔佢永遠都開開心心甘生活

祝福佢同佢心中果個男仔幸福快樂

如果可以我會用盡所有福氣.去祝褔佢..

 睇下mv..

2首都系舊歌 不過2首都好聽

最佳損友

彌敦道

 

<<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->>

牙妹

4月9日千祈吾好甩我底 

如果吾系後果自負