各位幫下手
多d留個cm,而俾多d人知 我個blog
如果吾系我個blog經常 0 cm
近排無咩野 淨系眼鏡爛左
等緊副新眼鏡用 無咩必要時吾好搵 我要再次沉迷於潮流
廢事成日亂諗野 亦都吾想點諗拍拖個d 只系知有人同過我講要黎就自然會黎 吾洗擔心
我近排好攰 想休息 怕有一日o個d病又再黎過 近排吾太開心 仲搵緊個真心去花時間關心我o既朋友
詩c其實都好好嫁 但系我地吾同性別呢 而且d人成日亂講我地 搞到我地都吾似朋友 好辛苦
吾想出聲 唉...
{詩c 堅強d na..吾好再喊la 我會離開你嫁
向系最好o既朋友 就算一星期見你一次 我都開心嫁
吾好亂諗野 smlie ^w^
|