要離開教會la
我有好多好回憶 我系個度仲識左好多朋友..
要離開好吾捨得牙
其實原本我今日吾返得..但系我牙媽以為我同人買衫..
所以我先去得... 


我會好掛住教會嫁
所有人我都會好掛住..我今日走左但都冇見到我好朋友詩c 喊
證明左我系佢心目中吾重要 甘米好lo 吾洗令到大家都吾開心
情願佢吾當我好朋友 都吾想見到佢為左我去喊 佢好tough(堅強)
好好牙...聽佢講話聽到我講要走 就眼濕濕 但系我見吾到
無所謂la.. 仲之見吾到就吾系 吾洗令到大家都吾開心
提到佢 d人成日話我溝佢 又話我同佢拍拖
其實所有都吾系只不過系好朋友炸
吾好誤會la..我只系想同佢好做個好朋友 人地甘好條件 我點可以高攀
如果佢地甘講好易破壞我同佢o既 關係lo 拍拖其實系兩方面
大家都有feel先得嫁 所以吾好亂講 講我 我無所謂
但人地有野麻 人地女仔麻.. 令到人地吾開心就吾好la
吾好再話人
如果下星期 牙媽吾系到 我實返教會...
教會永遠系我最愛o既地方~
|