今日真係好開心丫><

今日係我老婆阿Ling生日既大日子丫@@
今日一起身就約左曾生去左打機~直到2點幾我地就走~~跟住我拿拿琳跑去荔枝角度拿番我買好左既花@@*(第一次送花,,)我今日無食早餐同午餐~~曾生就無食午餐~兩個都餓到就死~不過我驚會遲到~堅持一定要去到先食~佢都無我苻~_~哈哈
好在最後我都無遲到~到左之後曾生就叫我去買野食~不過我驚老婆搵我唔到丫,唔敢行開~佢個死仔真係夠義氣= =陪我係度等唔去買野食~!!!!!!!!跟住見到老婆啦~但老婆要番屋企換衫~~咁我同曾生咪係樓下公園等佢囉~~等到我地肚到餓扁了= =
跟住我地去左apm度食野@@原來apm既食街真係好鬼死多野食嫁~搞到我都唔知食乜好,最後我都係擇左食拉麵∼∼∼不過個拉麵真係麻麻地,,,但d湯底好鬼正><

跟住行多陣曾生走左啦~咁我同老婆就二人世界了~_~真係希望時間過得慢d丫~我仲同老婆影左幾張相@@老婆話我影得好靚丫><哈哈~真係好鬼死開心
歡樂既時光過得特別快~又係時候講拜拜,,,話咁快又要送老婆番屋企啦><真係一萬個唔捨得
而我請既兩日假都放完啦
聽朝又要番工同時間鬥快了~~~唉
希望快d星期日啦,,咁就可以見到老婆仔了@@(死火,,講講下先記得要幫個司機燒碟~呢次大獲了)

|