星期日同左老婆去睇戲丫@@睇魔盜王!!!!!!!!!我覺得,,,幾好睇丫@@哈哈,,,係apm果陣同老婆去左食檸粉@@一開始老婆話唔好食架~不過之後落埋果d辣辣地酸酸地既野~佢就話好好味啦,,哈哈,見到老婆個樣真係好得意>__<!!!
之後立即趕去下場搵coolman同阿妹,,去唱KKKKKKKKk~我地今次去左佐敦唱,,因為我睇書見到有冰冰食,,,去到點知無,,,頂佢個臭肺...!!!! 不過都照唱啦!!!!唱完之後coolman就送阿妹番屋企,,我就同老婆仔去食牛扒~~去金鳳食,,,,因為我話就去食好耐的了!!!!!!!!去到食左個5成熟既~~真係好鬼正丫>_<!!!!一流一流,哈哈哈哈!!!果度個老闆仲行過黎問我d野好唔好食,,,我話好食,,佢就話望住個靚女梗係好食啦,,老婆聽到不知幾鬼開心= ="""""就走果陣佢又讚我靚仔= =""""我地都呆哂,,,跟住同老婆去左海旁度~~個氣氛同感覺都好浪漫^^老婆都好開心,,,kaka,,走果陣我地係個電梯度錫錫~~點知一出去,,原來有好大班人係度,,(d阿叔同埋幾個家庭)~有個阿叔話:睇哂個表演啦~~~~我同老婆都好唔知點咁= =""行開左我地兩個都忍唔住笑~哈哈哈哈!!跟住就送老婆仔番屋企啦@@
老婆大人i LOve u^^
|