昨晚開夜燒碟~臨訓前我好叻咁穿好哂衫_(諗住可以減番d換衫時間@@)~~結果神咁早就起身~8點40分就番到公司啦~哈哈

今日做既野又唔係辛苦~話咁快就過做d野~~我仲有時間打俾我一個好朋友Kevin~我老婆仲主動打俾我丫~真係搞到我好鬼死開心>_<!!!hehehe~不過番到公司之後又要落倉開夜啦
(真係話咁快又到我開夜了∼))
落倉之後幫個同事阿俊去買m記~~~去到我本身諗住唔食嫁,,,不過見到M記出左個新既包@@終於都忍唔住食左(唔會太肥既= =””)不過味道麻麻地,,,飽肚就真既~
落到倉又見到我地公司既拉登~開SIr~又聽佢地係度講廢話∼~~~~本身今夜都係好平安咁過既~~~點知無啦啦佢地突然之間話我聽日唔洗跟車出去~去跟開sir入機場交單打單咁~~講到似層層咁,,,搞到我勁唔安樂
~~梗係啦,一入機場深似海~d OT時間簡直唔係人做嫁><諗起到驚丫!!!!!! 我個死同事阿俊無啦啦行過來話錫我= =我以為佢講笑啦,點知佢條死仔包真係錫左我耳仔一啖,,嚇到我死~!!!!!!!!!!!估唔到佢玩野真係玩得咁盡∼~∼∼
就快放工果陣個死仔俊無啦啦話我都同佢地去食飯∼真係激死我,,同佢地食飯無好野嫁,!!去到係咁飲酒,唔理飲唔飲d酒錢都要計番份(都幾係野嫁,食次飯就幾百_)而且個開sir仲會係咁講野,,無2,3點都唔洗走∼為左錢同自己著想= =我堅決唔去!!!!!!! 不過就係9點半走果陣無啦啦同我講要去葵芳果邊交單,,無計啦~一定要去,,但依家除左的士就無車去,,搞到又唔見左17蚊><!!!唉,真係灰哂!!!!!!!!

番到鑽石山~出左地鐵站~一邊行一邊吹煙,,,一路想起明日既不穩定,,真係,,唉!!!

|