今日既工作無乜特別事~~~∼~好在唔洗入機場果d=_="""昨日驚既野都無發生到~~~~~~
今日開夜果陣阿瑞打俾我問我去唔去打機,,我都諗左一陣~因為今夜都係我開夜嫁ma~!點知好好彩@@佢地8點鐘肯放我走啦!!!!!!!跟住同阿瑞去打機∼∼打左三場∼~試左幾個人物,知道以後有咩戰術可以用@@!!!!
記得打到差唔多11點果陣~老婆打俾我問我係邊,,,我照實咁答~~老婆好似唔係幾滿意我去左打機= ="""咁又係既.我唔記得打俾佢同佢講番聲,,係我唔岩><我以後唔會嫁啦!!@@!!!!!!!
聽日就係星期五啦~∼∼∼∼~~真係好鬼想快D星期日丫><放假丫MA!!!!!一諗起放假成個人都精神哂

記得今日打過俾阿明~知道佢玩金庸新開免費果個ser1~~搞到我都好想好想玩><就dl佢玩下先~_~反正免費~哈
打左咁多先,,唉,好驚聽日唔知醒番工丫><都唔知訓唔訓好
∼∼∼下次都係唔好玩到咁夜了

|