今日開夜開到好晏∼∼~都係等果d包機野~真係頂,,,十點幾都無野出,,係度呆等,,等到好悶果陣,,就拿個手機出來望下老婆個樣~~越睇就越想搵佢∼~終於忍唔住打左俾佢~~哈,真係好彩,一打去佢就聽啦~幾驚佢訓左丫∼∼∼∼同佢傾左一陣間,d阿頭就打來叫我收工@@老婆真係帶運氣俾我丫,哈哈哈
今日係星期五~都係天下既出版日子@@慣左一收工就行上去荔景地鐵站頂既報紙檔度買~點鬼知真係唔好彩,,佢竟然收左丫!!!!!真係未試過
!!我好唔甘心!!!!!終於我決定左係旺角站出~去買完本書再坐番小巴番屋企= =""
講講下地鐵站~記得昨日我周阿瑞係地鐵站度等~再一齊去打機的~期間有一班青年男友係度玩~我同阿瑞都無理佢地係度傾計~點知傾傾下有個女仔行過來問我叫咩名喎~我一睇就估到佢係輸左要過來問名啦~我就問佢係咪~佢話係~咁我咪話佢知我叫Jims囉~~佢走番過去果陣我仲祝佢繼續輸tim@@跟住過多陣佢又走過來問阿瑞叫咩名~哈,阿瑞同佢講唔好又問名啦~問下其他啦~跟住個女仔就問佢電話啦~佢條死仔,是但講左個電話俾人= =真係吹水王
呢個女仔真係大輸家,無耐又過來了~今次就問住邊~~~死仔瑞又答番佢一個佢以前住既地址俾佢聽~~~嚇到條女話~做乜你肯講得咁清楚俾我丫~~真係笑死我,哈哈

如果日日都有呢d趣事人生都會快樂d∼∼∼∼~希望聽日早d收工啦,,,起碼可以番屋企訓下~~~因為真係,好累丫

|