今日一早起左身~就打電話俾阿妹問下佢地起哂身未~阿妹話我老婆未起身= =咁我就等佢地電話啦~因為昨日我同老婆講左話今朝佢一起身就打俾我@@ 跟住到左11點幾果陣~老婆打來俾我~~~~我問佢地幾點出得門口~佢地話未知~跟住過多陣老婆同我講阿妹唔出= =∼∼~~跟住我問老婆出唔出啦~老婆話太遠~~唔想出,咁我想諗近d既地方既,,不過又諗唔到,最後見老婆都唔係好想出,,,咪無叫佢出來囉,跟住同左曾生去買衫~~估唔到咁平@@500蚊唔洗就買齊哂衫,褲,外套

跟住wk佢地見到曾生都話~咦,轉左look喎~好睇過以前~哈哈,我呢個設計師真係唔錯∼~~~
去到打機果度~我地幾個好似痴左線咁樣= =係咁打係咁打,你殺下我我殺下你,真係幾過引@@4點果陣老婆打俾我~話同緊班舊同學玩緊~我叫佢番屋企果陣打俾我囉@@(之前佢send左一個sms俾我話下星期一定陪我嫁@@)跟住繼續打~~打打下coolman健話佢去完迪士尼~~依家想來join我地@@我地好歡迎佢丫~因為咁樣可以3打3丫ma!!@@
點知coolman未到曾生巳經要走~唉,搞到最後都係要3打2,跟住7點幾老婆打來俾我~話佢番左屋企啦~∼~跟住佢問我幾點番屋企~我話未知~番到去icq搵佢~佢話好~~∼∼~跟住繼續打啦,打到11點幾果陣法哥話要走啦,我地就番屋企囉= =跟住wk話食糖水,我地上左去慈雲山度食∼~期間越食越凍><我地食完都急急腳番屋企了~都係屋企最暖= ="
番到屋企見到老婆online緊~立即hi佢@@我都預左俾佢話嫁啦><跟住佢好興咁同我講有機打就唔記得有個人係屋企等緊我番來嫁啦!!嚇到我幾驚= =
∼跟住約法三章~如果放假果陣遲過11點番屋企要打俾老婆話佢知~知道後亦都要佢俾唔俾去= =跟住佢都好似下左火= ="""我都無咁驚""""總之下星期日就俾梗我老婆嫁啦= =兄弟們,,sorry丫@@!!!!
一諗起聽日又要番工~真係,,,= =不過唔番工又點會有錢呢~∼~~~時間就係金錢,真係無錯的~希望我聽日起到身啦!!真係要搵番日去買番個鬧鐘先得= =唔係真係日日都遲到都有份><

|