真的很久沒打日記了 = =(原因是懶@@)
今天我等老婆起身∼~~之後同佢去左睇斷背山~~~我d fd全部都話好感人~好感動= =我同我條女睇完都唔覺既= =
我地今日都過得好開心丫@@晚上果陣我帶左佢去同我班fd打機,之後諗番先覺得做錯左~~~
我應該同佢去食二人套餐先岩~因為搞到佢遲左番屋企,,不過佢無怪我丫,,,,我地一樣咁恩愛~_~
唉~~點解個星期日過得咁快= =真係想快d到下星期日丫@@