今日一樣都係咁熱,,,架車個冷氣仲要壞埋tim,,,真係激死人啦!!!!!!搞到下午我要步兵,,,,4點幾果陣收到老婆send黎既sms~真係好開心^^5點鐘左右啦,,,老婆打黎俾我@@不過果時因為我司機係我身邊,,我唔方便講太多野,,不過我真係好開心丫老婆,因為我又可以聽到你把聲啦^^

跟住到左收工啦,,,打俾老婆,,不過無人聽,,跟住打俾阿妹,,吹左陣水,,,就收線啦,,跟住阿瑞打俾我問我星期6得唔得閒,,去唔去唱k,,我就老實同佢講我無錢啦,,剩番1500蚊,,,..阿瑞就話我平時唔應該成日都幫阿妹,我老婆出哂d錢啦,,,話我鍾意咁豪都無計,,,我聽左都覺得佢講得幾岩既,,,不過老婆同阿妹又好似真係無錢咁,,唉...........跟住打俾coolman啦...問佢星期6唔係打機咩,點解會變左唱k既,,佢就話打機先,跟住再去唱k,,,我都同佢講老實話啦............佢都有同我講番呢個問題...同佢傾左半個鐘~都令我發現左好多我自己平時洗錢果陣既不當...好似去食野果陣想食就去食,,出街果陣好多時都係諗到咩就做咩....佢話應該要計好洗幾多錢....我聽落都覺既.......我都決定左由今日開始...要節省................第一步係要令自己早d起身......跟住就係快d還清d信用卡數,,同埋管制自己一個星期洗幾多錢....唉,,, 以後我都係唔好請阿妹咁多啦.,..至於老婆,,無計啦,佢真係無= =而且幫佢出係我願意的~
不過以後我要管制下同佢去既地方啦,,,,食咩做咩啦...等等好多野都要計好哂.......除非好景番啦= ="

本來今個星期約好左老婆去海洋公園既,,,不過依家我諗,,sorry丫老婆大人...可能去唔到啦.,,你會唔會嬲我呢..?

|