今日一起身就見到3號風球了~~可惜~最終都係無掛到8號~~~不過好彩唔洗點樣淋雨ja~_~
話咁快就一日了~跟住晚上我諗住去老婆屋企度既~就搵左paul哥頂我一晚(我要頂番佢下星期六嫁!!)跟住一路同老婆仔傾住計既,,,點知去到調景嶺果陣先知老婆個老豆番左屋企,,咁就唔去得啦~~~無計啦,,不過果時我無啦啦發少爺脾氣,,,發係老婆身上,,,跟住番到屋企啦,,,諗住幫老婆轉msn個密碼既,,我見到一個同佢個名同一樣格式既人係度~我估果個係男仔啦,,,我就係咁問老婆果個係邊個邊個咁樣,,,跟住仲整到好姜tim~直到我出門口果陣老婆問我幾時番,,我竟然答佢..日出前,,,唉,,sorry丫老婆大人,,,我應我係醋,,對唔住丫><希望你原諒我丫!!!!!!!!
我一直都會咁愛你嫁!掛念從無停止!
老婆Ling豬豬大人><原諒我今日咁發脾氣丫
|