今日我6點放工,,,就約左老婆係觀塘度等啦!!!!!今日我坐特快小巴,,,都係14蚊ja ma= =勁快去到觀塘!!!!!!
我早過老婆去到啦~諗住伏佢既,,,點知都係俾佢發現左><(次次都係俾佢發現到.....嗚)_))))))跟住我地去左食老婆最鍾意食既班cake啦~!!!!!食完之後老婆話要上去公園仔食煙,,我地去到坐左係度,,,坐左陣,,身成都係汗,,,真係熱鬼死我=口=我又玩老婆扮走,,,,係無印良品個門口走黎走去,,,成個細路咁 = =(我自己覺得)~~~跟住呢,,,因為我有d肚餓了,,,就同佢去左睇有咩食啦!!!!!我想食Delifrance既...但係搵唔到,,反而搵到一間幾抵食既餐廳,,,兩人餐都係127蚊,,又有野飲,,,!!!!真係幾正嫁!!!!遲d我可能都會去再食過^^kaka!!!跟住呢,,,食完之後就梗係送老婆番屋企啦!!!!!!
今日真係過得好開心^^ 特別係晚上之後,,,見到老婆之後,,,,kaka^^]
老婆 i Love u Ling
|