本來之前仲有一篇日記的,,,,好多段嫁,不過按錯制刪左,,無心機打多篇了...
今日放工去左搵老婆食飯丫~~~本身之前老婆話要食雲x麵嫁!!!不過又轉左話食仙跡岩~去到請黎左兩杯野飲...我同老婆一路傾計一路等...等等等老婆叫哂肚餓啦!!d野都未黎,,跟住我就叫果d人黎問下啦.,,點知原來佢未落單,,,佢老味,,搞到我地等左咁耐!!!!好彩我同老婆一齊去食~如果得我自己一個去食既話,,我一定立即走!!!!!!!
食完之後我同老婆都吹左好耐水,,又攬又錫~3~正∼∼∼∼~跟住我地傻左咁又轉場去M記食麥旋風~~~曲奇味^^好耐無食過了,,真係幾好食既....跟住同老婆係度又吹水又攬又錫,,,其中見到有兩條仔係度係咁同個女公關吹水,,,係度想溝女咁,,好心照下個樣先啦,,,一早要去收檔啦,哈哈,,,!跟住我自己衰眼多,,,見到有兩個女仔行過,,望左過去又哇左一聲,,,搞到老婆大人勁唔滿意囉><興左陣,,,到差唔多9點4,5我地就走啦,,老婆就趕番屋企睇電視~我就搭地鐵番屋企~_~
今日真係幾開心丫!!!!雖然昨夜有D白撞既人搵到我心情麻麻地...不過應該都無事既,,,希望啦!!!!!!!!
話咁快,,仲有3日就星期六了,,6月24號,,我同老婆就半年啦!!!!!!對我黎講呢段係拍得最長的了,,甜酸苦辣都有~!!!希望我地仲有好多好多好多個半年啦~kakakaka
願我會渣火箭~飛到太空裡.....在太空中放下一個很大的煙花....內容係【Ling老婆大人∼我愛你1314丫!老公Jims字】^^
|