計下計下,,我真係好耐都無打日記了,,,,可能我比較懶啦!!!!!今日病左係屋企先識得打日記= =""
計起黎,,,我調入機場度做,,都有一星期了,,由上星期六開始,,記得今個星期係得星期三果日唔洗入,,因為生哥話少野!!!叫開SIR一個人去搞都無問題!!!,,,入到機場發現自己好多野都唔識,,要記要學,,,但係有D步驟就係一時記得一時唔記得,,,打交果方面我諗我應付到既!!!!不過我要學識睇D貨係交Bulk既定係交板,,因為兩條數都唔同!!!我抄底左係一張A4"止"度~~一唔記得就拿出來!!希望我可以快D入到腦啦!!!!!不過入親去晚晚都收成11點幾12點,,出番黎番到屋企都成點鐘,,,真係幾累嫁!!!!!!不過無計啦!要學野就梗係要辛苦的!距離10月中都係得番好少既時間,,,因為10月中開SIR就要去呢個印度= =SO我一定要係10月中前學識D野!!!!我都唔想俾人放番落黎做倉or做番跟車,,,,因為我決心要入機場做,,,就無預俾自己一條退路的了!!只可以向前沖!(當然退路梗有一條既,,,就係唔做囉= ="")真係要我退既話我都無計= =
記得星期2or3開始我就巳經係咁咳,,,,咳到痴肺,,,直到昨夜仲有埋鼻水tim!!!!!!!跟住我就走果陣就打俾生哥同佢講今日番下午啦,,因為我想上午去睇醫生!(因為果時我出到黎都成12點了<<無醫生的)!!生哥話好,,,跟住落去等巴士啦...今次好好彩喎@@我果架巴士快過開sir果架@_@跟住上到車坐底我就打俾老婆大人啦!!同老婆大人吹左一陣水,,跟住我同佢講,,睇完電視再打俾我啦~~(結果無打到)~~跟住番到黎黃大仙呢邊,,,我覺得好似真係好病,,,就去睇下d醫生仲有冇開啦,,,點知睇左三間都話醫生走左啦!!好好彩,到最後仲有一間開緊,,我就去睇啦,,點知等個醫生番黎等左成半個鐘,,佢老味,又凍又肚餓,,,跟住個醫生番到黎,,,就立即睇我啦,,,跟住等拿藥,,,就打俾老婆仔了!~!拿完藥我仲去左d餐廳買飯食tim!!!!醫生話我有發燒∼不過我都係鍾意食飯= =”(無記錯既話人地話發燒唔好食飯嫁ma)跟住番到屋企,,,食飯食藥開電腦睇電視(倩女幽魂),,仲打左一陣機tim(天使之戀),,跟住其實我開始想訓的了(d藥都ok勁)跟住見到老婆大人online@@我望住佢張相,,見到佢旁邊好似用小畫家改左d野變左白色空白咁,,我自己多心起疑心,,就叫佢send張相俾我啦,,老婆大人話果d係燈光,,,我一睇,,真係燈光><老婆大人因為呢件事仲嬲我tim丫!!!我立即叫佢打俾我啦(費事我打去嘈醒佢屋企人@@)跟住傾左一陣~~好彩到最後都無咩事既,,,呼!!不過佢就可以罰我好多次了><><><><><
依家係21號,,,11點幾,,,我岩岩打完俾生哥同佢講我發燒,,,今日唔番,,好彩生哥話,,真係病既就休息下啦,聽日拿番張病假"止"番黎丫咁樣,,,我起初都好驚生哥渣形嫁><不過我真係病,,我feel到我依家個頭仲有d興,,,最慘係頭痛><真係好辛苦,,,赤赤痛咁,,,希望快d無事啦!!!!因為聽日番工又要重新投入工作了@@
老婆大人 最愛聽你對我說
i love u i love u Too^^
只要抱著你 一切也很美
相擁在一起 到死不分離
|