|
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 2008-07-09 |
分類: 未分類 |
sing con~
遲到番學牙!企左成20min有多
早知混水摸魚啦!!...
今年sing con都同往年差唔多啦
都係聽歌...感受那刻的氣氛"
不過有d的得獎者令我眼都突埋!
算啦...佢地有佢地的評分標準
失敗的我無緣今年的決賽..
下年唔玩啦!!...><"
之後到左d老師show off
正爆lol..we are ready
仲要設計埋舞步..真西利!!
校長的離開..對我無甚影響
不過也祝你身體健康..
工作一帆風順喔!...
葉老師今天失策了
竟再如此公眾場合
說出憤世疾俗的言語
難怪諸位同學破口聲討..
我也不而為然了!!
過左sing con之後搵ms傾d班會野
re的同學加油牙!..我知唔係幾好受的
但係黎多次仲好過冇得再試!
把握面前機會..切忌頹廢了!!
m&m係好好味的朱古力..
食多d糖人自然開心d咖啦!
餓到蕉都冇得食牙!!
完-''=]
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 79 | »
|