|
|
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| 2008-07-05 |
分類: 未分類 |
唔知仲可以曬幾耐呢!?
昨日成班fd去石澳沙灘!
正牙!最中意就係沙灘.
玩水..曬太陽..打波
好無聊的同海水搏鬥!
水的威力實在強勁!
經常比它推倒!
自然的威力實在.
d水異常的污遭!
通水都是廢物.
好彩無阻我玩水的心情!
玩牙玩牙玩牙!
好累牙!我寧願有得番工累
咁先值得咖嘛!
差吾多有得去睇街頭超人
唔知係咪d人話麻麻呢!
我死都唔信smith會拍爛片
到時就揭盅..千祁吾好!
昨日早訓..唔知佢點呢!
知道你好似唔開心.
但係又唔知點解唔開心.
靜的時候想像下今日過既野仲好啦!
你平伏到就得咖啦!
我發誓真係下次等你訓我先訓好d^^.
之後今日都冇咩發生
係論壇同人討論波經咁過一日!
聽日可能去tw搵工做!
希望找到啦!我要搵錢換新電腦牙!
呢部虧機..我火都黎埋!!
完=”$$
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 79 | »
|