 |
暱稱: joannesiuhaha 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  | |
| 第五日~兵馬俑 |
今日係第五日~
琴晚兩點幾先sleep...
今朝7:00wake up
我地搭車去西飛先
西飛係飛機廠,好大
係全中國最大既
其實係國家機密....
所以台彎個個團無得去
你地知點解 ga la
我地有見到戰機...
講真個度好似電視劇個D
大到有D 怕
真ga
個度唔比拍照~~有軍人會收wor~
我地行左好耐
然後去食飯
then 就去我最期待既兵馬俑啦
搭左成個幾鐘頭車
去到個度,好曬
然後我地又要搭個D哥爾乎球車上去
點知又發生左D野
我地可以唔洗排隊就可以坐
但洗有好多人排緊隊
跟住有好多人唔滿意wor
我個時發覺中國人真係好團結
他們一齊起哄
真係起哄
好變態
又操口.....
又罵我地
其實根據我連日來既發現
他們好無品ar
又唔排隊 wor!!
他們心口刻住
'''' 執輸行頭
摻過敗加'''''
我就來發火啦!!
算!!!算!!!算!!!
跟住我地前面既係TVB
跟住我地有三個同學
可以同他們同車
fafa不知幾妒忌ar
我地只差一步
笑死我....
上到去...好似分為四個亢
有一個係最完整...
真係好壯觀...派得好整齊!!
D人好高
不過都係得一個亢係好
其他一個字---爛!
爛到D頭又唔知去左變
爛到只係一堆石頭.....
有D 原來仲未dug
..............................
跟住就係最期待既買手信....
我買左一盒兵馬俑...
'' 5 ''dollars..
不過我覺得無咩特別
跟住去左出面既小攤檔
D 阿婆見到我同容寶玲有信買
就一窩蜂過來...
我買左兩個 wallet
本來8元
比我講到5元
點知走個時
先知有一攤係3元
my god!!!
跟住我同容寶玲想走
點知他們死都拉住我地
比她們搞搞下
又買多兩樣野啦!!
點知我地發覺我地離左隊
個時又開始下雨la
越落越大
D阿婆又話無錢找
跟住我地又好亂......
跟住好似無找錢就走啦
我地跑阿跑
又ling住好多野wor
又落雨wor
好彩最後都搵返架車.....
wet.....
跟住我地去酒店沖涼同食飯
食完之後....
西安既晚會啦!!
我地要表演...
首先體皮影戲
又有個套龜與X
無體過...傾計
跟住到我地表演啦
我地用話劇來表達香港茶餐廳既文化
好好體...
我地講香港人係茶餐廳講既術語
E.G. 加低 ,鴛鴦等等...
d人反應都好好!!555
跟住之後就返火車啦
個陣已經10:00多啦.....
返到火車....
ZZZZZZZZZZZ
|
| 刊登時間︰2006-07-30 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 19 日 星期三  | |
| 第四日∼龍門石窟 |
今日7︰00就起身
今日天氣好涼爽。。soft!!
我第又坐車去龍門石窟啦
琴日個個導遊講到今日好辛苦
又話要上山落山
又話D石頭比陽光曬就會好熱
點知去到,比預期中好10倍阿﹗﹗
我第雖然係又上又落
不過係上樓梯同落樓梯
無奈∼∼∼
其實我話你知
個度無野體
只不過係每一座石窟裡
有好多爛佛,一係無手,一係無頭
一係剩返隻腳。。。
@@@@@@@
仲有好多個small 洞
無野。。。。
跟住行到最後個個石窟
係最好看。。。
亦係最完整
中間個個佛隻耳仔仲高過我阿
有1米9 wawawa!
唔講我都唔發覺∼
跟住比左笑小小自由活動既時間
我同fafa,容寶玲 亦一邊拍照,一路行返去
集合lu~~
總括來說,li 個境點好boring~
跟住我地搭左一陣車。。
到左關林。。
關林∼
就係拜關公既地方
我地都無咩點體過
好無聊阿
跟住去食返lu
我最鐘意﹗﹗
食到12︰30
返火車la !!
返到火車,55有一種家既感覺
好miss 我D同房
我依家已經同they 好fd
我最鐘意張碌架床。。
可以爬來爬去。。
我地又''打''成一遍啦!!
好搞笑....
整下整下....
又有D分組活動
到左晚上11點啦...
我地要落車..
因為已經到左西安啦
我地今晚要住西安D 酒店
哇好夜啦
點知...
聽日竟然有個咩西安晚會
我地安柱要代表HK 表演
負責個D人傾左小小
鄺姑娘要我地全部人開會
大佬阿...個陣已經11:30啦
跟住傾個陣...好無奈
我又無角色
我又無意見..
都唔知做咩好...
跟住傾完...
十二點差唔多一點啦
我又胃痛...又無野食
但係都未沖涼...
我已經用我最快的速度
沖涼加洗頭
一點幾啦啦啦
我連個頭都未乾就sleep 啦
其實今日真係好感恩
如果今日唔涼爽既話
會辛苦好多
加上今晚又sleep 唔夠
聽日一定死!
|
| 刊登時間︰2006-07-28 11:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  | |
第三日~少林寺  |
今日朝早食完火車餐之後,
9點去到洛陽火車站,
之後搭車去少林寺la,
搭左成個幾鐘頭車先到,
之後係個度食lunch...
好好味555
跟住我地體武術表演
哇!!真係好有氣勢...
頭陣個時D人出曬離
耍劍,幾好體
跟住就係一個人出離
比人打(唔記得係用咩打)
跟住又有個鐵頭功
比人用鐵板打
then碎左....
之後有好多個節目~唔記得
跟住就去參觀少林寺個 D寺院
咩藏經角阿....
行左好耐...身水身汗...個太陽
講真,真係幾無聊,行左成個幾鐘
跟住行左10mins
去塔林
其實體完等於無體
得15mins 體
我都唔知體過D咩....
跟住返返ga 車
乎....舒服曬
跟住今日住酒店
個陣只係6點
吃完dinner 7:00
then 我同鐘彩華一間房
安頓之後我地就去左買杯面........
好難食阿!!!
sleep lu---------
待續~
|
| 刊登時間︰2006-07-26 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | » | |