蕭學儀的哈哈世界
大家進來笑一笑吧~

 

 

 
joannesiuhah

暱稱: joannesiuhaha
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 最新日誌 ::

第八日∼長城
第七日∼故宮,清華大...
第六日~無野做..
第五日~兵馬俑
第四日∼龍門石窟


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
eling 要走啦~ 鬱悶

今日散學禮,初頭好悶...
then 係班獎時後好搞笑,D人菊公的姿態個個唔同
then , 我地係班房等eling 來
點知等到12:30仲米來...
then ,  我去左一個meeting ....
跟住1:30返禮,好彩仲係度...
他們似乎以經送左個雪櫃比他lu~
不過eling 真係好鐘意~
跟住eling 要去D分享會,我地等他返禮同我地意齊去食飯
等左好耐~我都唔知記點lu~
我地擾樣左一陣,就出發啦
我地去左teddy bear 個間食
我地一路食一路傾,他講左好多他讀書的野~
之前miss law 講個D錯曬~
我地傾左好耐,teddy bear 無野講
正係好多野講~我地平時都無野講
但係臨走就特別珍惜...講左about 2hours la
但係唔係記舍得走,總想留多陣
教左一年就走lu....好可惜阿
之前有D埋怨他教得唔好,但衣家玲原他唔走..
不過無可能價啦,但他真係好好人
相信無人想他走....
我會記住li 一年他的eng lessons
 好好玩,好好笑,無功課~hehe
跟住我地差唔多5:00先走~
有D 人問他羅左電話
跟住就走 啦啦啦啦.....

刊登時間︰2006-07-12 08:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
yuki 他們來我家~ 愉快

今日派成績表~唔...有進步...都開心
不過無咩特別...心情都好平常...
不過見到好多人都進步左..55
跟住Mr Chan 話同我地玩遊戲..
點知無禮到,又搵唔到他,
跟住Miss So 話可以走啦..
唔知點解, yuki  突然話要去我屋企,
我唔知阿媽比唔比,屋企又亂wor ,米話唔好
點知他地又要去,跟住打比阿媽,點知她又比wor
仲話幫我tidy up the house tim
跟住我,yuki,winnie,raymond and louis去買lunch
then bring to my house eat
after eating , 我地本來體我地borrow返禮的碟
點知體第一隻碟,好無聊
跟住羅第二隻碟,體左一半,又唔體,話玩cards
then 我同yuki去買兼takes photo
返到去玩''鋤大di''
我唔識,所以yuki 教我,衣家識啦
玩得好開心
跟winnie 話玩七級豬
初頭yuki 唔係太know點玩
於是我整古yuki , 笑到我,winnie 同raymond 想死
笑死人,定唔順
跟住louis 返泥(之前初去take photo)
他好好笑,次次做動作都慢過人,輸左第一次
then raymond 又輸左第二次
Next,我第玩''x棉胎''(既係心壯病)
好緊張...so exciting
winnie then go , 於是我地就傾計啦
講講下中學choose文科or理科
又講大學,又講前途,又講工作
又講家庭,係米好長遠呢?
不過都係顧店衣家先啦
跟住,我阿媽返禮,bring 左D涼粉,不過無買mango
我地一齊食 ~~hehe
then they go at 6:15


 

 

刊登時間︰2006-07-11 07:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天
Mr Chan 要走啦~

今日,好累阿~
lastnight 同阿爸由2:00體world cup 體到4:45....
法國對意大力...55我鐘意法國...but lastly 輸左...
我同阿爸體到好激動,跟住我阿妹仲鬧我地...
不過真係好精彩阿,上半場1:1,下半場無入波,then 加時....
本來法過施單頭除頂入,個波真係好good but  個個守門員竟然救出.....
跟住Henry 個大腿受傷,離場....跟住施單竟然用個頭頂意大利球員個心口...紅牌
最後,互射12碼,法國如過有施單一定win but lastly 法國失左一球...88 六比四
無奈...失望...
今日無同yuki louis 一起返學,because 我想sleep more time ..hehe~
返到去,個個都講緊,不過好似無咩人support 法國...
then 入hall lu ,有時有D boring ..
不過係大電視個game個陣,D teacher 講D似廣東話的普通話...
好搞笑a....笑到碌地...
跟住返到班房,生日會 , 無咩野食
不過同Mr Chan 玩遊戲 , 玩打傻瓜...
then 大風吹,好crazy ..mr chan speak chinese 好怪
唔知點解,我好似成日輸,but  louis and fafa 仲輸得多...哈哈
我地玩左好耐,個校工又趕我地走.....
Mr Chan 下年唔教 ,雖然他教得唔好...
不過他都戲一個愛學生的老師
上他課,都幾開心....
所以有D 唔舍得
講真上他課係無功課
好happy ,相信各位同學都唔舍得
but anyway ......hope 他會教好D la

 


 

 

刊登時間︰2006-07-10 08:41 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]