Jodiecai            
我不會解釋
也不想解釋
如果懂我的
不說也會懂
如果不懂我
說多也無謂
suck.
  
jodiecai
暱稱: jodiecai
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
The end of 2011`
2011-10-22
2011-09-13
2011-09-06
2011-08-27
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 234
今日人氣: 2
累積人氣: 2430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


今日放學忍唔住 分類: 未分類

本來星期一至星期三都尚算開心

但一到星期四,就比我屋企人D說話搞到好唔開心

平時同媽咪傾計,好多數都講學校D生活,當然我做咗班長件事,我都有講比媽咪聽

咁琴日我番到屋企打比媽咪話好累,媽:做唔到班長就咪鬼做啦,自己冇咁的本領,只係識得貪威  我:一定要因為班長的事而搞到我好倦嗎?

我成日被睇死做唔好一樣事 就好似某姓陳的人話l你數學一世都唔會好 成日比人咁講,仲要一日之內都聽到兩個人咁講,已經好想哭

今日同Kevin傾選科,kevin又話:蔡苑雯,你咁的死樣,冇科掂,你都唔駛選科架啦  我比人講中呢一點,自然唔敢反駁佢

難道開不開心的都同樣,才稱得上是修養
從一開始不反抗,一生不可反抗
怎麼可甘心這樣
 

Who can help me

 

 

 

 

 

發表時間:2010-09-17 08:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 9 月 12 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2010-09-12 06:42 PM


2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


2010-09-10 分類: 未分類

太耐冇打blog,都唔知自己想講咩

剛剛睇咗呂的blog

我都好認同如果一個人堆積咗好好好多解決唔到的煩惱,

真係會癲

最近上完p.e堂果個中醫,

都知道如果自己成日鬱住鬱住,好容易會搞到氣鬱症-抑鬱症

我一想到如果真係搞到自己有呢個病,要食幾十年藥,就oh my godness

所以依家我有咩都同呀翟傾傾,同kevin佢地搞吓笑

最近我又有d解決唔到的煩惱,真係煩,都唔知點

今日放學去咗prefect果到開會,

首席係有少少(娜)型,

威杰師兄又係有d(娜)型

我都melody佢地都覺得呢d係做首席定律

所以我地都話kevin遲d好大機會都會做首席

Be happy , can't I ?

 

 

 

 

發表時間:2010-09-10 06:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 30 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2010-08-30 10:52 AM


2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2010-08-28 07:30 PM