| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
| 今日放學忍唔住 |
分類: 未分類 |
本來星期一至星期三都尚算開心
但一到星期四,就比我屋企人D說話搞到好唔開心
平時同媽咪傾計,好多數都講學校D生活,當然我做咗班長件事,我都有講比媽咪聽
咁琴日我番到屋企打比媽咪話好累,媽:做唔到班長就咪鬼做啦,自己冇咁的本領,只係識得貪威 我:一定要因為班長的事而搞到我好倦嗎?
我成日被睇死做唔好一樣事 就好似某姓陳的人話l你數學一世都唔會好 成日比人咁講,仲要一日之內都聽到兩個人咁講,已經好想哭
今日同Kevin傾選科,kevin又話:蔡苑雯,你咁的死樣,冇科掂,你都唔駛選科架啦 我比人講中呢一點,自然唔敢反駁佢
難道開不開心的都同樣,才稱得上是修養
從一開始不反抗,一生不可反抗
怎麼可甘心這樣
Who can help me
|
| 發表時間:2010-09-17 08:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 12 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-09-12 06:42 PM |
2010 年 9 月 10 日 星期五  |
| 2010-09-10 |
分類: 未分類 |
太耐冇打blog,都唔知自己想講咩
剛剛睇咗呂的blog
我都好認同如果一個人堆積咗好好好多解決唔到的煩惱,
真係會癲
最近上完p.e堂果個中醫,
都知道如果自己成日鬱住鬱住,好容易會搞到氣鬱症-抑鬱症
我一想到如果真係搞到自己有呢個病,要食幾十年藥,就oh my godness
所以依家我有咩都同呀翟傾傾,同kevin佢地搞吓笑
最近我又有d解決唔到的煩惱,真係煩,都唔知點
今日放學去咗prefect果到開會,
首席係有少少(娜)型,
威杰師兄又係有d(娜)型
我都melody佢地都覺得呢d係做首席定律
所以我地都話kevin遲d好大機會都會做首席
Be happy , can't I ?
|
| 發表時間:2010-09-10 06:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-08-30 10:52 AM |
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-08-28 07:30 PM |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|