Jodiecai            
我不會解釋
也不想解釋
如果懂我的
不說也會懂
如果不懂我
說多也無謂
suck.
  
jodiecai
暱稱: jodiecai
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
The end of 2011`
2011-10-22
2011-09-13
2011-09-06
2011-08-27
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 234
今日人氣: 3
累積人氣: 2431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2011 年 2 月 27 日  星期日   晴天


2011-02-27 分類: 未分類

今日食完飯之後去咗通利琴行幫呀爸買演唱會票

跟住去咗通利琴行拎咗一張海報:

於是之後去售票處同個呀姐講:唔該,我想問有冇我依家手上指住海報的演唱會票

我唔想開口同職員講我要蔡楓華D飛,係因為我唔想以為D人以為我咁後生都仲捧幾十年前的歌星,如果唔係就一定會好尷尬

點知個職員好大聲講:蔡楓華!!估唔到你咁後生都鐘意佢喎,依家D 80後好少咁念舊  我心諗:你可唔可以唔好咁大聲講呀

正因為呢位呀姐太大聲講我要買蔡楓華D票,搞到後面果個女人都拍我膊頭

女人甲:妹妹,原來你鐘意蔡楓華,唔駛收收埋埋啦,反正我都鍾意蔡楓華  我:其實我係幫呀爸買 女人甲:你應該講大話,如果係你呀爸睇,點解唔係佢來買,你呀爸真係唔係忠實fans

我:佢唔得閒咪我幫佢來買lo

唉,個女人真係好煩,其實佢後來仲係到問我點解鍾意蔡楓華,不過我話後來唔得閒,走先88

 番到屋企打算禁電腦放CD果粒制,但禁來禁去擺CD果舊野都唔出來,反而電腦就熄咗機

電腦熄咗機之後先知道原來自己禁錯熜機果粒制,唔怪得擺CD果舊野唔出來

 

發表時間:2011-02-27 06:11 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 2 月 13 日  星期日   晴天


2011-02-13 分類: 未分類

真係唔知講咩,我地贏咗啦

拎咗初中組的冠軍同全場最佳填詞獎

開頭綵緋我又唔記得歌詞

跟住到咗下午,有好多嘉賓同記者來咗,重點係張繼聰來咗

d人好鬼勁,跳哂舞,而且佢地有好多同學朋友支持佢地,評判都笑到見牙唔見眼

跟住到我地唱,好彩我冇唱錯任何歌詞,不過我地有d動作就做漏

之後D評判係咁讚有跳舞果D人,但又冇提到我地

不過..........

到宣佈初級組冠軍啦:金.....(我心諗係咪我地呢,但又有可能係忠班果組)

係金文泰中學Marthon of Green!!!!果一刻,我地三個都尖叫

之後呀翟又拿到全場最佳填詞大獎,呀翟眼淚汪汪

最開心張繼聰頒獎比我地同讚我同張家晴,真係開心到唔知講咩好

喜出望外同喜極而泣都形容唔到我心情

而之後果D明報,星島,TVB又揾我地做訪問

TVB之後話做夠咁多組訪問,唔駛我地\ ^/

今日真係好難忘,我真係我真係好開心

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2011-02-13 06:44 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 2 月 12 日  星期六   晴天


2011-02-12 分類: 未分類

好耐都冇打過blog,

本身打算完咗聖誕聯歡會之後打blog,跟住又覺得要打字咁煩,結果最後都冇打

新年去完西安,想打blog同大家講吓西安有幾骯髒,周街都係屎,冇得洗手果種宏偉境況

跟住諗吓諗吓,其實邊有人會鐘意聽人講屎,結果最後都冇打

就咁樣搞吓搞吓,就到咗依家先打-3-

聽日要去比賽,真係大禍

今日番學校練歌同排舞的時候,唱得太耐,又唔記得帶水,結果就搞到喉嚨痛。(上次考試唱歌又係咁)

平時係班房presentation已經夠哂驚,一驚把口就唔知up d 咩出來

聽日都已經要去比賽(重複x2),但到依然仲係唱錯果兩個歌詞

反而冇人係到的時候,我地就冇問題,但一有路人甲或者miss係到,我地其中是旦一個又會做錯動作

以前在學校講野或者唱歌都有塊板比我望住,聽日去到,成個公園都係d人頭,都唔知點算好

God Bless Me,please

 

 

發表時間:2011-02-12 05:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 12 月 16 日  星期四   晴天


2010-12-16 分類: 未分類

真係好凍,其實我今日著咗4件衫(包括一件挺厚的羊毛內衣)(唔計出面的風褸)

唔知點打個凍字,yahoo呢個幫到我唔少手

開頭我覺得真係幾暖,但係出到街,完全係兩碼子的事,

特別係隻腳呀,大佬

一來就來8C,姐係雖然我真係幾鐘意冬天,但係真係好凍

跟住去完toliet洗手,d水凍到好似冰咁,真係十大酷刑

其實呢個都唔算慘,下午聽即席演講比實,

坐第一行呀****d風係咁由個窗吹入來,我隻腳凍同痛到喊

我成日都好渴望香港可以落雪,但我知呢個永遠冇可能發生的事

1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000係我今日的感受

This the end of my presentation.Thank you for your attention

 

 

 

 

發表時間:2010-12-16 06:38 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


2010-12-03 分類: 未分類

今日係開放日.It was so happy and tired

今日帶d雞仔去參觀,首先在禮堂stand by,見到以前果個美勞miss,我以為佢會唔記我,因為佢只係在3年級教過我,佢仲記得我以前同邊個坐,我係咩班,邊個老師做我班主任,佢讚我果時乖

miss又叫d師弟唔好欺負我*呵呵,果一剎那我真係覺得幾有威

之後一路帶呀帶,d小朋友都好乖,不過後面果d話聽唔到我講野,我已經好大聲lo

跟住佢指住小六d學生話:你睇你d師弟,六年級啦仲咁幼稚,仲未定性  佢又問我幾年級:我話中三啦

miss話:咁快啦,你都已經咁大個啦  miss又同我講咗好多關於前途的野

見到d小學生玩攤位遊戲,佢地拿到很小的食物,禮物就已經好開心

我覺得小學生真是純真,完全沒有任何機心,完全一副天真的樣子

可是上到中學他們又會變得如何?

見到D小學生,我睇到以前自己的影子,時間真是過得很快很快,

以前六年的小學生活原來就這樣在嬉嬉哈哈中完了

 Time pasts so fast

 

 

 

發表時間:2010-12-03 05:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]