| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 27 日 星期日  |
| 2011-02-27 |
分類: 未分類 |
今日食完飯之後去咗通利琴行幫呀爸買演唱會票
跟住去咗通利琴行拎咗一張海報:
於是之後去售票處同個呀姐講:唔該,我想問有冇我依家手上指住海報的演唱會票
我唔想開口同職員講我要蔡楓華D飛,係因為我唔想以為D人以為我咁後生都仲捧幾十年前的歌星,如果唔係就一定會好尷尬
點知個職員好大聲講:蔡楓華!!估唔到你咁後生都鐘意佢喎,依家D 80後好少咁念舊 我心諗:你可唔可以唔好咁大聲講呀
正因為呢位呀姐太大聲講我要買蔡楓華D票,搞到後面果個女人都拍我膊頭
女人甲:妹妹,原來你鐘意蔡楓華,唔駛收收埋埋啦,反正我都鍾意蔡楓華 我:其實我係幫呀爸買 女人甲:你應該講大話,如果係你呀爸睇,點解唔係佢來買,你呀爸真係唔係忠實fans
我:佢唔得閒咪我幫佢來買lo
唉,個女人真係好煩,其實佢後來仲係到問我點解鍾意蔡楓華,不過我話後來唔得閒,走先88
番到屋企打算禁電腦放CD果粒制,但禁來禁去擺CD果舊野都唔出來,反而電腦就熄咗機
電腦熄咗機之後先知道原來自己禁錯熜機果粒制,唔怪得擺CD果舊野唔出來
|
| 發表時間:2011-02-27 06:11 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 13 日 星期日  |
| 2011-02-13 |
分類: 未分類 |
真係唔知講咩,我地贏咗啦
拎咗初中組的冠軍同全場最佳填詞獎
開頭綵緋我又唔記得歌詞
跟住到咗下午,有好多嘉賓同記者來咗,重點係張繼聰來咗
d人好鬼勁,跳哂舞,而且佢地有好多同學朋友支持佢地,評判都笑到見牙唔見眼
跟住到我地唱,好彩我冇唱錯任何歌詞,不過我地有d動作就做漏
之後D評判係咁讚有跳舞果D人,但又冇提到我地
不過..........
到宣佈初級組冠軍啦:金.....(我心諗係咪我地呢,但又有可能係忠班果組)
係金文泰中學Marthon of Green!!!!果一刻,我地三個都尖叫
之後呀翟又拿到全場最佳填詞大獎,呀翟眼淚汪汪
最開心張繼聰頒獎比我地同讚我同張家晴,真係開心到唔知講咩好
喜出望外同喜極而泣都形容唔到我心情
而之後果D明報,星島,TVB又揾我地做訪問
TVB之後話做夠咁多組訪問,唔駛我地\ ^/
今日真係好難忘,我真係我真係好開心
|
| 發表時間:2011-02-13 06:44 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 12 日 星期六  |
| 2011-02-12 |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過blog,
本身打算完咗聖誕聯歡會之後打blog,跟住又覺得要打字咁煩,結果最後都冇打
新年去完西安,想打blog同大家講吓西安有幾骯髒,周街都係屎,冇得洗手果種宏偉境況
跟住諗吓諗吓,其實邊有人會鐘意聽人講屎,結果最後都冇打
就咁樣搞吓搞吓,就到咗依家先打-3-
聽日要去比賽,真係大禍
今日番學校練歌同排舞的時候,唱得太耐,又唔記得帶水,結果就搞到喉嚨痛。(上次考試唱歌又係咁)
平時係班房presentation已經夠哂驚,一驚把口就唔知up d 咩出來
聽日都已經要去比賽(重複x2),但到依然仲係唱錯果兩個歌詞
反而冇人係到的時候,我地就冇問題,但一有路人甲或者miss係到,我地其中是旦一個又會做錯動作
以前在學校講野或者唱歌都有塊板比我望住,聽日去到,成個公園都係d人頭,都唔知點算好
God Bless Me,please
|
| 發表時間:2011-02-12 05:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 16 日 星期四  |
| 2010-12-16 |
分類: 未分類 |
真係好凍,其實我今日著咗4件衫(包括一件挺厚的羊毛內衣)(唔計出面的風褸)
唔知點打個凍字,yahoo呢個幫到我唔少手
開頭我覺得真係幾暖,但係出到街,完全係兩碼子的事,
特別係隻腳呀,大佬
一來就來8。C,姐係雖然我真係幾鐘意冬天,但係真係好凍
跟住去完toliet洗手,d水凍到好似冰咁,真係十大酷刑
其實呢個都唔算慘,下午聽即席演講比實,
坐第一行呀****d風係咁由個窗吹入來,我隻腳凍同痛到喊
我成日都好渴望香港可以落雪,但我知呢個永遠冇可能發生的事
凍1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000係我今日的感受
This the end of my presentation.Thank you for your attention
|
| 發表時間:2010-12-16 06:38 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 3 日 星期五  |
| 2010-12-03 |
分類: 未分類 |
今日係開放日.It was so happy and tired
今日帶d雞仔去參觀,首先在禮堂stand by,見到以前果個美勞miss,我以為佢會唔記我,因為佢只係在3年級教過我,佢仲記得我以前同邊個坐,我係咩班,邊個老師做我班主任,佢讚我果時乖
miss又叫d師弟唔好欺負我*呵呵,果一剎那我真係覺得幾有威
之後一路帶呀帶,d小朋友都好乖,不過後面果d話聽唔到我講野,我已經好大聲lo
跟住佢指住小六d學生話:你睇你d師弟,六年級啦仲咁幼稚,仲未定性 佢又問我幾年級:我話中三啦
miss話:咁快啦,你都已經咁大個啦 miss又同我講咗好多關於前途的野
見到d小學生玩攤位遊戲,佢地拿到很小的食物,禮物就已經好開心
我覺得小學生真是純真,完全沒有任何機心,完全一副天真的樣子
可是上到中學他們又會變得如何?
見到D小學生,我睇到以前自己的影子,時間真是過得很快很快,
以前六年的小學生活原來就這樣在嬉嬉哈哈中完了
Time pasts so fast
|
| 發表時間:2010-12-03 05:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|