Jodiecai            
我不會解釋
也不想解釋
如果懂我的
不說也會懂
如果不懂我
說多也無謂
suck.
  
jodiecai
暱稱: jodiecai
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
The end of 2011`
2011-10-22
2011-09-13
2011-09-06
2011-08-27
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 234
今日人氣: 0
累積人氣: 2427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2011 年 8 月 25 日  星期四   晴天


2011-08-25 分類: 未分類

時間真係過得快,我咁快就老一歲:D

話說今日同 janice-eko-shadow-jack-翟-芊-周公-桔 慶祝生日 第一次呢:)

首先係西灣河mtr集合,好快就到齊人*v*
 

跟住就去霖霖屋企,thx 翟的禮物  hoho有我至鍾意的hello kitty  你生日卡後面的說話,我會好好記住啊=)

都好多謝霖同芊的生日卡
 

跟住送完禮物就開始玩游戲 玩killer
個個都做咗小女孩偷睇尋秦記 正爆xd xd

最開心係呢個momment, 唱生日歌比我聽(好感動),食蛋糕 
多謝你地:) 好好味
 

食完野,吹完水,就去咗古之島影貼紙相

sorry呀,其實我知肥jack你地唔多願陪我去影 不過最後你地都有等我-v-
 

肥jack真係神,玩擲彩虹都可以玩到咁多份禮物比我

今日high完,聽日就要down番

最後一句,多謝今日同我講過生日快樂同陪我過生日的人=]

  comment please:)

 

發表時間:2011-08-25 07:30 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 8 月 9 日  星期二   晴天


2011-08-09 分類: 未分類

仲有兩個禮拜到就要番學 v gd

有時係屋企真係悶到死  定時鎖定星期五出的火影 

又或者將以前睇過的韓劇再睇一次

星期日9:30 唔知J2定明珠影鳴門之死

之前第一次同janice佢地去柴灣游水 對我來講 1.5m真係好深

人地就腳掌掂地 我係用腳尖掂地 OMG xd

今日轉咗游小西 終於可以正正常常游番次  不過D水好凍-  - 

 話說上星期阿姨生咗個baby girl  真係好cute 

但係次次見親我 佢都哭lo   唉,我又唔係怪獸

今個星期四又番大陸 應該唔會再咁悶 至少有呀哥陪我^ ^

今日篇野冇咩靈感打 hea住結尾算

 

你要好好錫住我本啟思

Comment please:)

 

發表時間:2011-08-09 09:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 7 月 31 日  星期日   晴天


2011-07-31 分類: 未分類

暑假過咗一半啦  時間好似過得好快

我的暑假冇好似sara同芷妍佢地過得咁充實 竟然差唔多日日都有節目
 

果排番咗去大陸 除咗日頭做啟思做到我傻

或者睇火影睇到係咁skip 之外    就要幫阿媽睇鋪-   - 

夜晚最多去會所游水 可能係因為肥咗 成日游游下沉咗落去

但我的身高好似依然冇咩進展 唉 所以我都放棄

真係唔明白 點解哥高到178仲有得高 比多我高5cm就可以了

有時等呀爸呀媽放工番來等到太悶,屋企又冇人,所以就會同隻貓傾計

29號終於番咗來香港 之前部電腦比人hack咗 呀哥終於幫我搞掂同+裝好win 7

 msn之前無啦啦上唔到,D連絡人又冇哂,Hotmail又收唔到

所以開過新的  不過過咗一日,舊的又得番  so大家唔駛理新果個-   -''

 

Comment  please

-啟思就像無底深潭 做極也做不完-

 

 

發表時間:2011-07-31 08:57 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 7 月 8 日  星期五   晴天


2011-07-08 分類: 未分類

 上次好開心,竟然有9個人留言終於打破咗平時得6隻人留言的宿命:)

今日公佈了大家升咩班 未落到去 已經有人同我講:喂,蔡苑雯,你文班喎

坦白說,我是一個害怕轉變,而是一個喜歡安於現在的人

因為我要用很多多多多的時間去適應,而且當我在學習適應的這段時間,事情都會被我弄得亂糟糟

雖然下學期唔可以同翟翟一班 但最慶幸的係有自己的同班同學一齊︿V︿

剛剛睇完書單 見到本地理下冊要盛惠$294 Crazy!

我依家發覺好多女仔

最近成日都好眼訓 所以依家去訓啦-  - 篇qooza又爛尾

 突然之間發覺原來四文係勁多女仔 有26個女仔 得13個女仔 how come? 我真係驚我會變lesbian@@

 

最後要說的一句就係:我會好好記住這三年:-)

發表時間:2011-07-08 04:53 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2011 年 7 月 4 日  星期一   晴天


2011-7-3 分類: 未分類

2011.7.3 我會好好記住呢一日

今日真係好正,好耐冇試過咁齊人咁開心咁爽=)

冇搽到防曬落條頸 依家好鬼痛

以前成日都唔明點解男仔會覺得咁痛 依家終於有機會比我試下

開頭打算下身掂水算 見到你地玩得咁開心 都係落埋一份

浮床真係好正 可以訓係到望哂成個天

後日又有節目可以去海洋公園 到時真係唔可以再比條頸曬到
 

依家真係見光死 見到太陽就想番屋企煲劇 訓覺

好累 唔知到時仲有冇精力玩夏水禮

我依家只可以用一個字形容今日個BBQ :

有D人睇完又唔留comment 今次一定要留

 

 

 

 

 

 

發表時間:2011-07-04 02:48 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]