| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2011 年 8 月 25 日 星期四  |
| 2011-08-25 |
分類: 未分類 |
時間真係過得快,我咁快就老一歲:D
話說今日同 janice-eko-shadow-jack-翟-芊-周公-桔 慶祝生日 第一次呢:)
首先係西灣河mtr集合,好快就到齊人*v*
跟住就去霖霖屋企,thx 翟的禮物 hoho有我至鍾意的hello kitty 你生日卡後面的說話,我會好好記住啊=)
都好多謝霖同芊的生日卡
跟住送完禮物就開始玩游戲 玩killer
個個都做咗小女孩偷睇尋秦記 正爆xd xd
最開心係呢個momment, 唱生日歌比我聽(好感動),食蛋糕
多謝你地:) 好好味
食完野,吹完水,就去咗古之島影貼紙相
sorry呀,其實我知肥jack你地唔多願陪我去影 不過最後你地都有等我-v-
肥jack真係神,玩擲彩虹都可以玩到咁多份禮物比我 
今日high完,聽日就要down番
最後一句,多謝今日同我講過生日快樂同陪我過生日的人=]
comment please:)
|
| 發表時間:2011-08-25 07:30 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 8 月 9 日 星期二  |
| 2011-08-09 |
分類: 未分類 |
仲有兩個禮拜到就要番學 v gd
有時係屋企真係悶到死 定時鎖定星期五出的火影
又或者將以前睇過的韓劇再睇一次
星期日9:30 唔知J2定明珠影鳴門之死
之前第一次同janice佢地去柴灣游水 對我來講 1.5m真係好深
人地就腳掌掂地 我係用腳尖掂地 OMG xd
今日轉咗游小西 終於可以正正常常游番次 不過D水好凍- -
話說上星期阿姨生咗個baby girl 真係好cute
但係次次見親我 佢都哭lo 唉,我又唔係怪獸
今個星期四又番大陸 應該唔會再咁悶 至少有呀哥陪我^ ^
今日篇野冇咩靈感打 hea住結尾算
你要好好錫住我本啟思
Comment please:)
|
| 發表時間:2011-08-09 09:24 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 31 日 星期日  |
| 2011-07-31 |
分類: 未分類 |
暑假過咗一半啦 時間好似過得好快
我的暑假冇好似sara同芷妍佢地過得咁充實 竟然差唔多日日都有節目
果排番咗去大陸 除咗日頭做啟思做到我傻
或者睇火影睇到係咁skip 之外 就要幫阿媽睇鋪- -
夜晚最多去會所游水 可能係因為肥咗 成日游游下沉咗落去
但我的身高好似依然冇咩進展 唉 所以我都放棄
真係唔明白 點解哥高到178仲有得高 比多我高5cm就可以了
有時等呀爸呀媽放工番來等到太悶,屋企又冇人,所以就會同隻貓傾計
29號終於番咗來香港 之前部電腦比人hack咗 呀哥終於幫我搞掂同+裝好win 7
msn之前無啦啦上唔到,D連絡人又冇哂,Hotmail又收唔到
所以開過新的 不過過咗一日,舊的又得番 so大家唔駛理新果個- -''
Comment please
-啟思就像無底深潭 做極也做不完-
|
| 發表時間:2011-07-31 08:57 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 8 日 星期五  |
| 2011-07-08 |
分類: 未分類 |
上次好開心,竟然有9個人留言 終於打破咗平時得6隻人留言的宿命:)
今日公佈了大家升咩班 未落到去 已經有人同我講:喂,蔡苑雯,你文班喎
坦白說,我是一個害怕轉變,而是一個喜歡安於現在的人
因為我要用很多多多多的時間去適應,而且當我在學習適應的這段時間,事情都會被我弄得亂糟糟
雖然下學期唔可以同翟翟一班 但最慶幸的係有自己的同班同學一齊︿V︿
剛剛睇完書單 見到本地理下冊要盛惠$294 Crazy!
我依家發覺好多女仔
最近成日都好眼訓 所以依家去訓啦- - 篇qooza又爛尾
突然之間發覺原來四文係勁多女仔 有26個女仔 得13個女仔 how come? 我真係驚我會變lesbian@@
最後要說的一句就係:我會好好記住這三年:-) |
| 發表時間:2011-07-08 04:53 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 4 日 星期一  |
| 2011-7-3 |
分類: 未分類 |
2011.7.3 我會好好記住呢一日
今日真係好正,好耐冇試過咁齊人咁開心咁爽=)
冇搽到防曬落條頸 依家好鬼痛
以前成日都唔明點解男仔會覺得咁痛 依家終於有機會比我試下
開頭打算下身掂水算 見到你地玩得咁開心 都係落埋一份
浮床真係好正 可以訓係到望哂成個天
後日又有節目可以去海洋公園 到時真係唔可以再比條頸曬到
依家真係見光死 見到太陽就想番屋企煲劇 訓覺
好累 唔知到時仲有冇精力玩夏水禮
我依家只可以用一個字形容今日個BBQ : 爽
有D人睇完又唔留comment 今次一定要留
|
| 發表時間:2011-07-04 02:48 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|