i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
放假日=V=
今日10點幾比細妹狂叫我起身 醒左打比darling;佢食緊早餐 3姊妹出去食川味 咬吾斷-,-;同細妹兩份刀食吾晒 家姐請我地食 之後細妹補習;家姐番學 得我番屋企;寂寞 冇動力做功課 自己系屋企hea左幾個鐘 細妹買燒賣番黎比我食 太幸福了;食咩刀吾洗錢 之後睇我們這一家 睇睇下覺得好似WSH一家;哈xp 睇完姑姐叫我地落去分;手信 佢同佢老公去完日本番黎 嘻;我拎左5包面膜 兩塊洗面果d 仲有多野食添 入面有牛奶咖;好好味^3^ 拎左玫瑰;士多啤梨同埋我最中意既薫衣草:) darling;i miz you*3*