i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
5/4 2010清明節
1早8:00am起身 爸爸煮麵比我地食 9:00am出發 大約12:00pm番到屋企 之後即刻沖涼;超正! 食晏晝飯;好好餸 有蝦蝦蝦蝦蝦蝦蝦 食完去伯父屋企玩wii 保齡球;我189分破紀錄 夜晚燒野食 有牛扒包;超好味! 燒完同darling傾電話 之後就教教豬拉
6/4 放假日 12點幾先捨得起身 之後同媽咪食小鍋米線 去千色等姨媽 撞到牙魚;雞雞 教姨媽去士多啤梨園 見到兩條友系馬路到先口角再打交 勁似拍戲;咩事! 之後就同媽咪買餸 買完就番屋企嚕 WSH又吾開機
好想快d番學 但系功課掂刀未掂過;點算?