i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
黑色星期5/_________\;
♥11-12-2009 英文堂misstong好燥v333v 搞到我同老公刀超級吾耐煩 第1個小息好吾開心甘過 唉吾知點解會俾我搞到甘 數學冇咩心機上:( 第2個小息過得okay*0* 算您拉(3 lunch系學校食 大儒: 你下面做咩也xd! 週會:聽條友廢up 超想訓-,- 放學老公送我搭車車(3
♥12-12-2009 9:35分起左身 老公打黎叫醒我 朝早同媽咪食sushi 之後去左yoho整野 整完行千色 番屋企
姐姐li排要番工 冇時間同我傾♥事 不過吾緊要. 仲有老公家姐 上次同佢傾完 心情好左好好好好好好多^0^ ths;)
像地圖望遍這一生漸覺的細紋是我倆足印(3