|
|
| ♥2009-11-24 |
|
11-22/23-2009
運動會-333-
最憎運動會
又悶又冇人陪.
好彩今年老公陪我*0*
同成班男仔1齊坐
感覺怪怪的v333v
初賽日冇去100米
成日就系坐左系個月台度
悶到人刀癲也
佢地系甘搞難gag
祖哥(笑)
lunch去元朗劇院食
又系同佢地食
放學同老公食冷麵
之後老公送我搭巴士^3^
決賽日又系甘坐
不過死人小儒搶走我老公
搞到我吾知點算
老公跑社際4x100
緊張到我落左去下面睇
老公;;您的側面太吸引我*3*
劍sir1話差吾多開始
就搞到我緊張到手震
其實刀跑得好快^V^
下次再努力吧!
lunch同老公食
我地自己1張枱
不過要等埋佢地先走得
放學就同老公食小鍋
金魚叔叔a_axd!
就系甘就過左兩日嚕

|
| choyi幾時打??:2009-11-24 06:39 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 91 | »
|