i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
流感殺到.
今朝6:30am起身 今日系禮拜1 爸爸吾洗番工. 爸爸車我同細妹番學;D 番到去抄中文工作紙 老公冇番; 刀吾知佢做乜? 又吾番學v3v lunch就問個明白 原來病左 超级擔心. 今日同均均袁美食壽司 飽到上心口xd 放學成班俾娟姐留 超級煩! 放學本來老公接我 超期待*V* 但系就黎掛8號風球 爸爸黎左接我/333\ 唉掛咩8號風球 放學先黎掛 真系頂個天吾順. 老公不見您1秒;也不能集中.