i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
中秋佳節;D;D
今朝11點幾比細妹嘈醒-333- 整完個樣就同媽咪出街街. 去左3上食;超級飽. 之後同家姐去左天水圍 去左北江行街街. 行完就番屋企lu 番到去狂食野 超掛住老公*333* 跟住落左嫲嫲度打麻雀 打到甘上下;就食dinner 食完幫手整燈籠 超級熱鬧.^333^ 爸爸系甘講爛gag. 笑到反肚xd! 今年系澤澤b第1年過中秋! 大家刀玩得超級開心也;D;D 大家中秋節快樂ay!
-老公*3* 快d番黎拉 超級掛住您也 知不知道每分每秒也想著您也 中秋佳節過得開心嗎? 時間快點過吧. 明天您便回來了;超級期待呢!
倒數LG明天回歸香港!