i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
難分真假.
講番尋日先 朝早又系自己番 差d遲到.-333- lunch同老公食 食飽飽去左圖書館睇書 之後上番課室 放學老公送我去搭巴士. 電話del左野? 吾通我真系外星人xd! 講番今日 朝早去左大快活食早餐 滑蛋+多士+牛排 okay好食 之後去左合益行. 行完去萬寧掃貨 要陪媽咪買餸 行街市;想死! 依家等緊老公電話. 打俾佢又吾聽v3v 夜晚7:30陪家姐見工.
我的澤澤b;超級可愛.