|
|
| ♥2009-09-24 |
|
沒有事情解決不到:):)
今日自己番
等左2班巴士刀滿客
我就搭小巴轉的士
搭2番到去;嚇鬼死.
lunch同老公系學校食
射垃圾筒燮射籃xd!
英文堂有人搞搞震v333v
最後1個小息凍死我了!
放學同老公放
行行下發脾氣
講晒自己諗既野出黎
最後解決到了!
老公陪我等左3班巴士
冧鬼死我!
老公:期待緊您首耿耿於懷!!

|
| choyi幾時打??:2009-09-24 09:20 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 91 | »
|