今日早上又遲左起身,番到學校都系上堂小息/來來回回,無咩好做,不過最尾個雀數學堂唔洗上,勁開心,呀SIR系咁講笑話!!放學個陣打算同文俊哥玩鬼屋~點知無買票=.=玩唔到,為有自己一個人孤獨咁番屋企>.<講番呢到先~!!番到屋企又系打機/勁無聊-.-不過今晚玩勁舞好開心,系第一次玩左勁多場都唔彈機,可以練番之前有GE技術...今日得咁多
______________________________________________________
分手13日!!
好掛住你呀!!
我琴晚發夢真系夢見我同你一齊
不過呢D只系夢境
唔系真實,但我會令到佢變成一個事實
雖然系好難GE事,但我都會盡我GE能力
我知我一定做到架!!你比D時間我
我E家只系差少少時間就可以令我地系番埋一齊
希望你唔好咁快有令一個鍾意GE人啦^^
|