多謝大家GE黎臨!!*]] 系到番個cM先走啦~!!
醉愛+*游游*日記
[["但可惜我做左一個錯誤的決定//_]=我真的很想返回過去"]]|=+
過去的→已成過去
只好接受現實
(單身永遠都唔會離開我!?希望可以快D同單身分開)
bY:游♂游
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


今日萬聖節~~ 分類: 日記

今日早上又遲左起身,番到學校都系上堂小息/來來回回,無咩好做,不過最尾個雀數學堂唔洗上,勁開心,呀SIR系咁講笑話!!放學個陣打算同文俊哥玩鬼屋~點知無買票=.=玩唔到,為有自己一個人孤獨咁番屋企>.<講番呢到先~!!番到屋企又系打機/勁無聊-.-不過今晚玩勁舞好開心,系第一次玩左勁多場都唔彈機,可以練番之前有GE技術...今日得咁多

 

______________________________________________________

分手13日!!

好掛住你呀!!

我琴晚發夢真系夢見我同你一齊

不過呢D只系夢境

唔系真實,但我會令到佢變成一個事實

雖然系好難GE事,但我都會盡我GE能力

我知我一定做到架!!你比D時間我

我E家只系差少少時間就可以令我地系番埋一齊

希望你唔好咁快有令一個鍾意GE人啦^^






訪客留言 (返回 john2006148 的日誌)


游♂游 於 2007-11-02 09:38 PM 發表:
算系掛~!!哈XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-02 09:04 PM 發表:
識得咁快@@
我同你真係有緣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



游♂游 於 2007-11-02 06:50 AM 發表:
梗系啦...你都算系我中一裡面最快就識GE一位朋友,唔夠3個月就上我屋企玩!!
2個月都唔知有無...有好多人識左我2年都未黎過=.=
兄弟似中系兄弟
都系個句啦~!!
一日兄弟一世都系兄弟!!

呢件事實無得改變
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-01 10:11 PM 發表:
一日兄弟一世都系兄弟
我一定同你做一世
你算係我為一一個信得過既人
所以視你為親兄弟 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



john2006148 於 2007-10-31 10:31 PM 發表:
多謝...我知你一定支持我GE...一日兄弟一世都系兄弟!!
我會加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-10-31 10:22 PM 發表:
加油啦@@
我地兄弟既一定支持你架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





john2006148
暱稱: 游游
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日無琴日咁好玩
今日系學校玩到好開心...
同老婆第一次練130情侶...
最新消息~做左情侶
唔想補琴日~今日出左兩...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
JoHnYaCuMn
大家好~!
我系游游呀
同我好易做FD
不過唔好成日郁手郁腳
因為我最憎人郁手郁腳=.=
HAHA~~我系咪好自私!?
文章分類
全部 (26)
日記 (24)
最新消息 (2)
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 143
今日人氣: 0
累積人氣: 1822