今日早上魚無打比我,所以我自己番學,番到學校無咩特別,之後到左午息,可能火得制啦~!同魚魚嘈左幾句,之後又比人撞,勁想打人,不過都禁住自己,之後落左樓下同丘仔吹水,點知無啦啦比個呀SIR叫我汁垃圾-.-(O左囉~!)!我又同魚好番,咁岩岩撞我個個人又落番樓下同我SAY SORRY(無所謂啦!大家FD,有咩事都好,唔洗SORRY架,我份人系咁架啦!好快無事,不過最起碼都要比我冷靜下先^.^ )之後呀SIR無番,上左課室到睇片,之後數學堂無啦啦比呀SIR罰左我抄=.=放學之後抄左1次罰抄,之後忍唔同文俊哥同魚魚玩捉,超好玩,不過玩玩下變左玩女=.=(好好玩呀~!不過成日比人追-.-唔系我整都追我,真系搞笑!哈XD,聽日再玩過,不過唔知佢留唔留系到啦~!)之後番屋企個陣魚又系到玩女,不過發現唔見左佢地一條"象跟",不過佢地話算喎,咁我地咪番屋企囉,番到屋企我先發現原來有一條"象跟"系我到-.-SORRY曬,我無心,真系唔知系我到><你地怪就怪我無搵清楚啦 之後好快咁我就羅左落去比佢地幾個,因為佢地系M記到,應該系食野,羅到落去比佢地話左句"你好好人呀"個陣無奈左=.=我唔覺有咩好人,只系幫FD姐~!雖然唔知咩名,但幫得就幫啦!之後又走番屋企,魚系我屋企食飯呀,不過有我呀妹D口水-.-(呀妹勁無品,希望魚你唔會怪我啦~!?)食完野,我地打左陣機,8點半我就送佢番屋企,一跟都吹水-.-佢仲話"某某人鍾意我"其實我真系唔系好信架~!講真個句,我咁(靚仔)點會有呢!?咁送完佢番屋企我自己都番啦,番到屋企又打機,之後玩左陣勁舞,魚魚又招到老婆啦~!哈...真系快到你,玩左幾場無咩心機,所以無玩到...
|