今日早上又系到落雨,雖然我鍾意淋雨,但因為E家D天氣凍左仲落埋雨真系令人鍾意都變唔鍾意!! 講番呢到先!!番到學校都系個句上堂小息/來來回回,唔想題學校D野...今日無野講!!只系覺得今日GE午息有D唔同!!因為我覺得某某人好似特登坐近我咁~!不過我唔敢有其他想法,廢事諗錯野!!
番到屋企之後勁無聊!!不過今日打邊爐,勁好味呀 好耐無食到啦!!我地一路食一路傾系咪由聽日開始比月薪,唔再比日薪~~我呀爸話比500蚊一個月比我,雖然睇落去好似唔系好夠用,不過我會省D洗GE~!!
今日午息我覺得好開心
因為你第一次坐的距離同我好近
雖然我唔敢同你講野,但系你坐系我前面
我真系覺得好開心
我好希望你第日都會咁做啦
或者我自己會有少少行動GE表示
|