今日下午玩勁舞個陣有個叫YEE~GE人入左黎,同佢玩左好多場,覺得好開心!!我同佢講:[10LV都仲未有情侶少見]之後佢問番我:[咁你做唔做!?]當時我知道自己唔應該同佢系埋一齊,我想拒絕佢,但系一打字就LAG一打字就LAG,唔知點解,好似個天唔比我拒絕咁!!之後玩完一場佢話:[只系勁舞情侶]咁個陣我先放心同佢系埋一齊,咁佢加左我MSN啦~!!我唔玩勁舞啦!!開番MSN同佢傾計,話番比佢知我有鍾意GE人,但佢好似接受唔到咁,其實我一早系勁舞到暗示左:[我好樣意架,唔襯你!!你一定介意]我諗個陣佢應該唔知我暗示緊一D野,話番比佢知我同學校某某人D事,仲問佢原唔原諒我,佢話:[好我原諒你!!]但其實我知佢仲未接受到,仲系好有介心...個一刻我知我做錯左決定:[所以我向佢做左一個成諾]但佢比我GE答案系:[我唔知仲信唔信你好]呢一個答案話我知佢跟本仲系嬲緊我,仲系未接受我,仲系好唔開心...所以我最後話我會買D勁舞衫比佢,本體就系話買衫比佢,但其實系想哄佢開心番!!
我好似做左一個世界大衰人,好似一腳踏兩船...>< 個種感覺好難受,我唔想番學,我唔想開MSN,我一番學就覺得自己對某某人唔住,一開MSN就覺得自己對老婆唔住...唉~!!點解呢
|