今日準時起身,因為覺得自己今日比平時無咁眼訓,番到學校又系小息上堂/來來回回,都無咩事發生過,一切正常...放學唔知點解,唔想咁早番屋企住,可能系想踢波掛=.=! 咁就留系學校啦!!做曬功課(我好乖呀 )咁我又有打排球啦,又有打羽毛球啦,又有踢波,好好玩,最後6點李SIR清場,所以同D兄弟,亮哥一齊番屋企,番到屋企開MSN個陣見到勁舞個老婆,終於同佢講到一清二楚,E家先知佢系好無主見,咁之後就打左陣勁舞啦,打到差唔多8點落街食大家樂(好味爆 )食完野食左幾支筆就番屋企...
________________________________________
今日終於都同佢講清楚啦~!
我知你系唔會睇我個BLOG
但我真系好想話你知我仲好愛好愛你
雖然上次系我衰,無啦啦同你題出分手
唉~!諗番起都覺得自己做錯曬決定
E家開始覺得我過GE生活
日日都好似冒險咁
系呀!著多件衫,今晚好凍呀^^
唔好搞到自己生出個病來,如果唔系我好膽心架!
|