今日早上遲左勁多起身所以做唔切數學功課,搞到今日偷唔到雞 ,系學校都系小息上堂/來來回回,放學比MISS LEE留堂,留左一陣就走,番到屋企打打下機收到一個好驚喜GE SMS,系某人比(好開心呀 )回來過去我都有成個月無同佢玩SMS啦!!同佢傾左好多野,最後當然我梗系有問佢接唔接受番我啦~!不過佢話聽日先講...傾完計食飯,食完飯睇左陣電視...今日到此為止---
_____________________________________________________
今日收到你一封SMS我覺得好開心同好驚喜
因為上面寫住[不如我地重新開始]
呢句令我好開心,
唔知你系咪真系講笑啦!!?
不過就算系講笑我都好開心
聽日我一定會問你個答案系咩
不過唔知我有無呢一個膽量呢
|