今日朝日勁遲先起身,不過好采無咩功課做,所以唔緊要~!!番到學校又系上堂小息/來來回回,唔想講系學校D野,無咩講...放左學準時番屋企,因為要買衫衫,番到屋企打左陣機,打到5點幾同呀爸出去買衫衫,去到富康買左一套衫同一件衫,哈XDXD系咪好難GAT!?買完衫同呀爸去左買餸,買完餸又番屋企打機=.=之後食飯啦~!今餐有呀爸煮GE炸雞翼,勁好味^.^ 食完又打機...講到呢到!!!!!!
________________________________________
今日唔記得左問你羅個答案
SORRY呀,唉~!
其實我本身番到學校一開始系記得架
仲諗住問你TIN
不過又系唔夠膽,所以無問到
過左幾堂之後就唔記得左>.<
你唔會怪我架可!?
睇下睇日有無機會問啦
|