多謝大家GE黎臨!!*]] 系到番個cM先走啦~!!
醉愛+*游游*日記
[["但可惜我做左一個錯誤的決定//_]=我真的很想返回過去"]]|=+
過去的→已成過去
只好接受現實
(單身永遠都唔會離開我!?希望可以快D同單身分開)
bY:游♂游
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


又要補番琴日 分類: 日記

琴日無心機打BLOG,SORRY呀大家,E家補番

琴日早上6點比個兩個妹嘈醒左,咁我又打機啦(除左打機咁早都無咩做)打到8點到啦!葉曉打比我口 6黎,咁黎左我屋企我打左陣機之後就一齊番學,番到學校估唔到魚魚會系門口等我,搞到我好似大老咁=.=系學校傾陣計囉~傾到岩岩好無曬野傾就集合(真系巧合),我地系第二班上車呀,仲要整系得我地一班一部車車,好開心,到左目的地開頭覺得好好玩啦,點知勁無聊=.=我系個到整系踢左一球波,打左幾球羽毛球,之外都無野做過>.<仲有估唔到GE系要同人地一齊食飯-.-!不過好采有人請我地食左好多野,唔洗食飯都好飽^.^之後搭車車番學校,番到學校先知我地身第一班番到學校,勁開心,仲要系第一班解散!!同丘仔系條街到行黎行去,最後都系番疽我屋企,番到屋企丘仔勁悶,不過幫佢申請左個勁舞AC(┐愛戀。丘仔└)原來丘仔玩BU都好勁架,同楊少有得揮,不過我似中都系覺得楊少勁D囉!不過因為彈機原顧,所以我地玩CS,玩CS勁搞笑,我地狂系到笑...丘仔6點幾就走左,我地就食飯飯,食飯個陣呀爸終於知道我部機出事=.=,個陣我心諗[今次死梗啦~!呀爸一定話系我搞成咁]不過最後比我GE答案系佢無話我,仲話佢會羅去整,當時我真系好開心,我呀爸未試過咁同我講野^^所以我決定琴晚唔打機^^(系咪好乘呢)

其實我唔系無心機打BLOG,只系無時間打

 

________________________________________

今日見到你好開心,

雖然見你唔多,但同到你D FD一齊食飯(算系掛)

都已經心滿意足,

魚魚話系你身上入手,不如系你D FD入手先,

咁樣仲易

我覺得都幾岩聽

(佢好似無講過,但佢好似有間接性講過=.=?)

放左學見到你同D FD一齊去左將中,本來我打算跟住你睇下你去做咩,

不過都系算,你有你自己GE私人生活

我都唔想管住曬

唔通你去同男仔出街我都要管咩!?

不過希望你唔好啦^^如果唔系我合醋架






訪客留言 (返回 john2006148 的日誌)


魚=]] 於 2007-11-09 09:12 PM 發表:
哈..你地個個都唔講8k架 唔通你地玩8k真係咁廢@,@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



→威仔=-= 於 2007-11-09 02:49 PM 發表:
哈~~~~原來丘仔玩bu~~係咁勁!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-09 02:38 PM 發表:
唔記得lu..
我幫左你咁多邊記得我講個咩...
但係你係佢fd入手係容易好多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



游♂游 於 2007-11-09 12:17 PM 發表:
魚魚話系你身上入手,不如系你D FD入手先

呢句
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-09 12:12 PM 發表:
尼句(佢好似無講過,但佢好似有間接性講過=.=?)
你想講咩架 ??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





john2006148
暱稱: 游游
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日無琴日咁好玩
今日系學校玩到好開心...
同老婆第一次練130情侶...
最新消息~做左情侶
唔想補琴日~今日出左兩...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
JoHnYaCuMn
大家好~!
我系游游呀
同我好易做FD
不過唔好成日郁手郁腳
因為我最憎人郁手郁腳=.=
HAHA~~我系咪好自私!?
文章分類
全部 (26)
日記 (24)
最新消息 (2)
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 143
今日人氣: 21
累積人氣: 1763