琴日無心機打BLOG,SORRY呀大家 ,E家補番
琴日早上6點比個兩個妹嘈醒左,咁我又打機啦(除左打機咁早都無咩做)打到8點到啦!葉曉打比我口 6黎,咁黎左我屋企我打左陣機之後就一齊番學,番到學校估唔到魚魚會系門口等我,搞到我好似大老咁=.=系學校傾陣計囉~傾到岩岩好無曬野傾就集合(真系巧合),我地系第二班上車呀,仲要整系得我地一班一部車車,好開心 ,到左目的地開頭覺得好好玩啦,點知勁無聊=.=我系個到整系踢左一球波,打左幾球羽毛球,之外都無野做過>.<仲有估唔到GE系要同人地一齊食飯-.-!不過好采有人請我地食左好多野,唔洗食飯都好飽^.^之後搭車車番學校,番到學校先知我地身第一班番到學校,勁開心,仲要系第一班解散!!同丘仔系條街到行黎行去,最後都系番疽我屋企,番到屋企丘仔勁悶,不過幫佢申請左個勁舞AC(┐愛戀。丘仔└)原來丘仔玩BU都好勁架,同楊少有得揮,不過我似中都系覺得楊少勁D囉!不過因為彈機原顧,所以我地玩CS,玩CS勁搞笑,我地狂系到笑...丘仔6點幾就走左,我地就食飯飯,食飯個陣呀爸終於知道我部機出事=.=,個陣我心諗[今次死梗啦~!呀爸一定話系我搞成咁]不過最後比我GE答案系佢無話我,仲話佢會羅去整,當時我真系好開心,我呀爸未試過咁同我講野^^所以我決定琴晚唔打機^^(系咪好乘呢)
其實我唔系無心機打BLOG,只系無時間打
________________________________________
今日見到你好開心,
雖然見你唔多,但同到你D FD一齊食飯(算系掛)
都已經心滿意足,
魚魚話系你身上入手,不如系你D FD入手先,
咁樣仲易
我覺得都幾岩聽
(佢好似無講過,但佢好似有間接性講過=.=?)
放左學見到你同D FD一齊去左將中,本來我打算跟住你睇下你去做咩,
不過都系算,你有你自己GE私人生活
我都唔想管住曬
唔通你去同男仔出街我都要管咩!?
不過希望你唔好啦^^如果唔系我合醋架
|