多謝大家GE黎臨!!*]] 系到番個cM先走啦~!!
醉愛+*游游*日記
[["但可惜我做左一個錯誤的決定//_]=我真的很想返回過去"]]|=+
過去的→已成過去
只好接受現實
(單身永遠都唔會離開我!?希望可以快D同單身分開)
bY:游♂游
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


我唔等啦~!決定放手 分類: 日記

今日早上6點幾起身打機=.=打到11點幾食野,食完野又打機=.=打到6點幾食飯,食完飯睇陣電視,之後我做左一個好大GE決定(等間講),之後玩勁舞,同泡泡玩^^狂玩CD,玩到11點幾加左佢MSN,之後上網睇左陣論壇,沖涼~!沖完隻耳仔好似有水入左,不過到E家無事啦^^

 

________________________________________

今日可能系最後一次系到同你傾計

唉~!你就怪我唔等得啦

我自問我無做錯野,我都有等你,等左你成個月,到左今日我決定放手

你先話我知想同我系番埋一齊

你想我點,當我玩具!?

鍾意GE就玩兩下,唔鍾意GE就唔理我!?

今日E個決定一定唔會再改,你當我衰

我無所謂~!雖然今日系絕左D,但我覺得我自己系無錯

如果將來仲有機會GE話,我再系到打你D野啦~!

(或者啦...機會系100/15)

____________________________________________________________________________

題外話:(比少少意見)

我系勁舞識左兩個女仔

兩個個MSN我都有曬

,一個叫[YEE!?],一個叫[泡泡(我幫佢改)]

YEE!?14歲,個真人樣都幾可愛,技術唔錯架...最重要系[佢就快系我老婆]

[泡泡]11歲,人就未見過啦,不過打字好似D得意妹妹咁,玩電腦GE時間幾多下,成日陪我玩,技術都有9LV GE

如果我真系要簡佢地其中一個做我老婆,我應該要簡邊個

我自己覺得應該就簡YEE,因為應成左佢...不過泡泡我覺得好D

比你地簡你地會簡邊個!?

 

(以上全部唔關我同盈盈今次GE事,大家唔好誤會呀~!!我同盈盈系個別事件...以上GE都只系無聊問下...比D意見)






訪客留言 (返回 john2006148 的日誌)


魚=]] 於 2007-11-11 11:59 PM 發表:
我都想架 xD 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



游♂游 於 2007-11-11 10:53 PM 發表:
哈,魚你好想快D有個呀嫂咩!?哈XDXD

多謝張神GE支持,有女溝唔算好,只系比女溝先好,做開單身你就明架啦~!

無聊問下姐,唔代表我花心GE,我系個到已經講左叫大家唔好誤會=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-11 07:11 PM 發表:
游游..建意你唔好咁花心吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



changhang 於 2007-11-11 07:06 PM 發表:
游姐我支持你..你就好啦有女溝[=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚=]] 於 2007-11-11 05:14 PM 發表:
揀唔到....因為尼D野要由自己去揀
你揀邊個都冇所謂 最後都係我阿嫂kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





john2006148
暱稱: 游游
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日無琴日咁好玩
今日系學校玩到好開心...
同老婆第一次練130情侶...
最新消息~做左情侶
唔想補琴日~今日出左兩...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
JoHnYaCuMn
大家好~!
我系游游呀
同我好易做FD
不過唔好成日郁手郁腳
因為我最憎人郁手郁腳=.=
HAHA~~我系咪好自私!?
文章分類
全部 (26)
日記 (24)
最新消息 (2)
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 143
今日人氣: 9
累積人氣: 1751