今日早上10點幾起身,更新部電腦更新到開唔到機=.=搞到又要洗機>.<洗完又要重DL D野(到E家仲未DL完)...12點幾食野,食完野到左1點幾個勁舞又未裝完,搞到同唔到老婆豬做情侶,2點幾同張神/呀蜂出街,本來諗住搵多D人先行,點知得我地3個=.=之後打比周周,系坑口等,去到地鐵站先知自己張八達通唔見左=.=咁咪入錢買飛囉~!!部機唔知系咪玩野,我試野3張10蚊/20蚊紙先得 ...之後見到有3個女仔,一個都仲可以接受,不過有兩個好難要 有一個要系張神之前條女,唔知佢介唔介意我咁講呢!?之後見到佢地,佢地又唔理我,等我地行行下又打黎=.=勁無奈,勁曬錢,最後我地系厚德村到玩,玩咩呢!?(咪玩捉棋囉,用錢捉=.=)之後班友仔系到玩影相>.<我狂走,不過最後張神都系幫我同呀蜂影左張相相,我點都系覺得自己系相到睇樣衰好多(不過其實系咪都咁樣衰 ),最後我同張神同呀蜂去左海邊吹水,一路上都吹左好多關於鬼GE野,又有吹關於感情GE野,鬼系漸多數,感情只系少少...鬼就講番YES~個D,感情就講單身D野,講到5點幾,我地見到一個影像...(我地見到有一個狗超J,好似想屌咁,爬左上令一隻狗女到,用條野插落去,岩岩好差D插到第一下個陣,人地個主人帶走左佢...超好笑)跟住我地又傾,傾到差唔多6點番屋企,番到屋企裝番曬D GAME,但系有D野仲未裝完,之後咪食飯囉~!食完飯睇電視/打機......
今日轉講老婆
_____________________________________________________
今日因為洗左機,所以同唔到你做情侶
你唔會怪我架可!?
今日系我第一次同你傾計,希望你會睇我個BLOG啦~!
最衰我更新錯野,如果唔系E家我都同左你做情侶
真系s0rRy~!
|