琴日好多野唔記得左,整系記得夜晚同呀爸/兩個呀妹出街食飯,中途呀爸同細妹話要去觀唐食火渦,得番我同大妹買野食=.=去到"一哥"我地叫外買,番到屋企食完野咪又系打機,打到9點幾呀爸同細妹先番...
今日早上打比魚魚又唔聽我電話,成日都唔起身,算啦~~番到學校都系小息上堂/來來回回,番到屋企又打機=.=打到6點幾食飯,食完之後睇左陣電視打左陣機玩左陣PSP...
今日同琴日都諗唔到有咩野可以同老婆傾,同埋今日無咩心機打~~因為聽日要統測,唔想咁快統測,我連書都未溫>.<