獨愛x游游_+*JnY
唔描述得嗎!?唔想打字尼
john2009148
暱稱: 獨愛x游游
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
補打
晴天
雨天
睇戲^_^
學校十歲生日快樂^_^
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 12
今日人氣: 5
累積人氣: 722
每月文章
好友名單
2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


雨天 分類: 未分類

星期一


又要早起 , 唉~ 今日又差D起唔到身-0- 不過好采都返到學校 , 但功課勁多都未做- -

一返到學校勁忙 , 個個都做緊自己D功課

第一堂 , 化學 ... 本來我化學功課未做 , 好采小測 , 佢無收到 ... 不過小測全部唔識 , 空左勁多 , 留返比呀SIR做填充XD

第二堂 , 數學 ... 派工作紙 , 我又系未做哂佢D功課XD , 不過勁好采 , 佢又無收到^_^

第三四堂 , 英文 ... 都系小測 , 一測就無左一堂^.^ 最後個堂雖然都系有D眼訓 , 不過為左實現我既"零英睡"計劃 , 所以我唔可以訓^_^

第五六堂 , PE ... 本來諗住有得踢波 , 可惜整系得"3級跳" , 悶到爆 ... 不過可能因為最近愈黎愈少運動 , 極體上體能差左 ...

第七八堂 , 通識 ... 小測-.-" , O哂咀 , 呢個就系B班既生活 , 日日狂小測 , 屈到拆機- - 仲要唔知測邊 , 又死左 ... 唉~

第九堂 , 資訊科技 ... 成堂整系間書 , 都幾快過 ... 所以話 , 我無簡錯呢一科^_^

放學 ... 無啦啦又話咩藝術日-.-" 要去音樂室上多兩堂- - ( OH SH!T ) ...

5點30先落到樓下 , 落到樓下捉左鋪棋就開始做功課 ...

唔知點解好難集中精神 , 可能因為掛住望某人啦^.^

7點返到屋企 ... 岩岩開電腦就即刻食飯-.-"

勁肚餓 , 所以今日都食得幾多野下 ...

之後就同某人傾電話 , 傾左兩粒鐘-.-"

9點幾左右 , 亮黎左 ... 一路做功課一路CS- -

11點幾佢就返屋企啦~!!


 

雖然我的性格是這麼直接 , 又不建談 , 但妳也沒有介意我的性格 , 繼續接受我的約會 , 繼續與我通電整晚 ... 我很高興 ...

一方面又很想和妳在一起 ... 另一方面又很擔心我不能給妳最好的>.<




訪客留言 (返回 john2009148 的日誌)


小魚 於 2009-10-21 03:52 AM 發表:
我想讀理科姐,,xDD
多D小測好牙0.0 哈哈
功課吾好多就得啦 @.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀囧仔 於 2009-10-20 05:13 PM 發表:
cmcm-v- @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小魚 於 2009-10-20 01:17 AM 發表:
1左 !?
我都想過你既生活牙xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

MISS呀SIR比功課好似鬥多咁- -
日日小測 , 最多個次好似一日小測四五次
放學想玩多陣都唔得 , 仲要上多兩堂- -
Posted at 2009-10-20 01:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]