今日果個咩咩型人館又戲劇wor~~
唉~~~果位江小姐真係靜到無人有,
做戲就唔好成碌木敢la,
不過佢諗咩我就唔知,
只係估到佢覺得尷尬而已,
但話哂佢都係女主角,
唔出句聲好似好唔俾面lor~~!!!
今日買左朱古力俾人,
但唔知佢鍾唔鍾意食呢!?
希望佢會鍾意啦。
琴晚唔知點解仲係感到孤單,
所以就攞左張相黎玩,
笑過之後,
又再空虛,
原來,惡作劇係不可能消除空虛感的。
但治本既方法既想不通,
難度我真的會就此算數!?
....................................................................................
機會是有,
但不懂捉住,
有如玩捉蟲蟲一樣,
真的遲鈍。
我係一個唔受硬既人,
可惜相反的就是很怕無形的壓迫感。
平時很怕看人臉色的我,
卻是最懂看人臉色。
這點的好處就是,
該停時可以停,
減少意外發生。
可惜今日番屋企時,
睇到某人口黑面黑,
心感異常危險,
都係快步閃人。
我唔知係唔係我激嬲人,
定係另有其事,
但我見到e種情況都係退讓為首選,
再加上我唔係一個鍾意同人爭執既人,
可能我敢樣既行為係膽小,
但對我而言比較安全,
因為我本身沒有什麼安全感可言。
今日發生左一d令人難以想像既事,
生物e科無溫過,上次考試肥左,
點知,當輝仔講全班第一既時候,
個個都以為係嚴梓或者係蛇明,
點知阿sir一講,
個個o哂......
我聽到都o左係度,
因為果個人係11號。
唔係化,做到唔三唔四都全班第一,
輝仔一定係搞gag,
又或者係我班d人玩野,
唔溫書。