本來今日唔駛翻,但系啊chris約咗我去i-one(新蒲崗 i-one ge 機勁虧。戰地2都玩唔到)
勁搞笑。。。咯住個頭盔返學。。早知自己翻啦。。。。
這是我人生第二次ge新生生活。。。希望可以比上次好。。。