真系好耐冇打qooza啦
宜家系兩點半
都唔知咁早起身做咩
7-9就訓跟住5點起身
呢排唔知咩事去完個camp返黎就早睡早起
我個晚都訓咗唔夠3個鐘wo……
我地系床上玩deal,囧冷氣好凍咯~被啊!!
睇完賭神2就冇玩lu~~
好訓教播下d催眠曲先XD
安妮的仙境
當我仲聽緊ge時候 ,佢地個個就訓嗮
打嗮避寒……搞到我訓唔著
開大d音樂先{{{(>_<)}}}
訓到咁上下醒咗~~起身我好記得系5點~……~
凈系坐系張床到望X~~~(@^_^@)~
不知不覺就喜歡上……這種感覺~~
5點起身回憶起那一個時候^^
個晚有聽過呢首歌訓著ge都應該唔知發生咩事XD
雪的夢幻