朝早返學。。下昼去補習。。。。。。夜晚去咗小灠BBQ.. 。。。返黎慈雲山又去八爪魚。。。。(爆瘡中){{{(>_<)}}}
去完BBQ。。班fd話去食糖水。。好可惜。。。我未夠18.。。唉(要18先食得個隻。。)
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。