系咩呢。。。轉堂下棋N放飛機XD。。。
我地班d棋友真系瘋狂到極點!!不會放過空餘時間。。就系度打對岸仗!!
連d啊sir都要觀戰啊!!
可惜我對棋冇咩興趣-.-
結果同成班友系到放飛機。。
搞到周圍都系飛機。。
抽屜,燈,管。。。仲有電風扇-.-
全部都系意外。。
【今日又比咗隻公仔佢。原本詅住叫佢講多謝就okl啦-.-但估唔到佢話多謝johnmark m 哥哥XD】