放假第二日。。。仲諗住輕鬆一下tim
但系成個假期都唔得閒lu XD。。。溫書?NO NO NO...
因為系4月6號有四個不同國家ge青少年會參加ge國際交流團黎到香港
而我地就要負責接待班鬼仔鬼妹XD!!
跟住又要做icebreaking!
同佢地介紹我地同埋香港ge特色!
諗起都興奮又緊張!!↖(^ω^)↗
宜家開始要做好準備。。
諗下要帶佢地去邊度玩啦,又要搞活動出黎比大家玩wo
一路到10號,成5日咁多,真系諗爆我丫!
▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▏▏██▎██▇█▆▉███████████████████
想知道點解我會負責交流團ge詳情可以睇埋落去噶XD
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
在不久ge過去我參加咗一個由民政事務處資助,演藝學院合辦ge【陌生人-多媒體編劇計畫】
系對舞臺(前臺或後臺)有興趣ge青少年與其他四個國家的青少年作交流
期間有dance,video,photography,percussion ge workshop
而期間需要繼續同國外的青少年交流
▼▲▶◀♠♥♦☀☀▋▉█▆▅█▉▊█▆▇▊▊█▆▅▃▂▂▂▅▅▃▆▃▂▃▂▄▇█▆▄█▊█▉▊▍
呢個計畫會有第二次面試。。有冇人想玩噶?
幾錢?
民政事務處資助。。。姐系唔駛錢..
|