我系慈雲山 鑽石山 同有時會去南 葵ge人哇o(>﹏<)o 系咪成日去ga你地!? 邊間中心ga-3- 唔理哇!!總之就要識你地啦 {{{(>_<)}}} 我fb哇add我啦 Johnmark Jm Xgod