放完假之後...竟然係一大堆ge測驗...見到自己今段咁ge成績之後真係頽到爆炸...
每次都係話下一次下一次..點知次次都係得個講字...唉..今段都唔知點算......
今個星期啲測驗真係要認真啲先得......病左都有一段時間都未有好轉...聽日又要去睇多次~~唉
問題正視中~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
沉日去左燒烤..今日攰到起唔到身,,不過都唔錯ge 起碼有得玩下ma
終於都放假lu 不過係就係有假放..不過日日都屈係屋企真係有啲頽,
但係有假放真係好鬼爽.......正
經過我一個星期反覆思考..我終於諗到la 我點會為左啲咁ge嘢煩左我一個星期..我就係我
過左去就係過左去..哈
我要努力書算數...廢事升唔到就真係後悔laaaaaaaaaaaaaaaaa
好奈都冇打過blog lu...因為我太懶ge關係
唔知點解..le排真係唔係咁開心..我自己都唔知點解會咁樣
睇到一個個開心ge笑容..我都想搵一樣嘢比我自己笑..但係真係未搵唔到
睇到啲成績..真係一個又一個打擊啊...第二段ge成績真係好鬼差..可能係因為咁ge關係掛
但係我諗都唔係因為咁ge關係..le幾日真係好頽
我以為世間上一切都是必然ge事....但係原來唔係,,所有ge嘢都唔係我諗得咁美好..所有嘢都要自己去爭取...
錯過左一次..就唔會有第二次....唉唉唉唉唉